English Version
English

برگزاری لژیون سردار خرداد ماه نمایندگی شادآباد

برگزاری لژیون سردار خرداد ماه نمایندگی شادآباد

سلام دوستان سجاد هستم یک مسافر عضو لژیون سردار
خیلی خوشحال و خوشبختم که این جایگاه دوباره نصیبم شد تا خدمت کنم و آموزش ببینم و از فرصتی که به من داده شد کمال استفاده را بکنم. همان‌گونه که مستحضرید دستور جلسات لژیون سردار هم با دستور جلسات هفتگی کنگره ۶۰ یکی شده است و دستور جلسه ما هم کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر است. البته من مطمئن هستم که متون و نکات این کتاب ارتباط مستقیم با جلسات لژیون سردار دارد.


وقتی به کتاب ۶۰ درجه فکر می‌کنم از خودم می‌پرسم این کتاب از کجا شروع شد چه تفکری برای آقای مهندس پیش آمد و چه تقدیری پشت این قضیه بود و چه فرمانی و کی صادر شد که یک کتاب به رشته تحریر دربیاید و سالیان سال انسان‌هایی از آن استفاده کنند که واقعاً می‌توانند با آن زندگی کرده انسان‌هایی که سال‌ها دچار مشکل و اعتیاد بودند. در کتاب ۶۰ درجه در هر مقطعی از زندگی و سفر که باشیم از سفر اول چه اول سفر و چه آخر سفر حرف دارد چه سفر دومی باشی و در رده‌های بالاتر هر جا که باشی این کتاب برای ما حرف دارد من‌بعد از گذشت ۶ سال حضور در کنگره وقتی اول کتاب را می‌خوانم می‌بینم که گذشته من است به‌جاهایی می‌رسیم می‌بینیم که دقیقاً حال من را توضیح می‌دهد و من باید پایه‌های مالی را قوی کنیم و باید حرکت کنم و نباید بمانم یکجا و وقتی به آخر کتاب نزدیک می‌شویم می‌بینیم در خصوص آینده صحبت می‌کند این دلیلی است برای زنده‌بودن کتاب من فکر می‌کنم کاری که آقای مهندس در نوشتن کتاب انجام دادند یک خواستی بود که از قبل در ایشان ایجادشده بود و رفته‌رفته تقدیر باعث شد که این کتاب برای آیندگان به‌جا بماند همین امر در لژیون سردار در خصوص تک‌تک ما صادق است و ما همه یک خواسته داریم و در این خواسته یک فرمانی هم صادرشده است که ما توانسته‌ایم در لژیون سردار حضورداشته باشیم.


مشارکت‌ها
سلام دوستان مرتضی هستم یک مسافر من از روز اول که آمدم در کنگره از همه بخشش و دوست داشتن را یاد گرفتم و با توجه به اینکه در سفر اول هستم اگر روزی اجازه صادر شود خیلی دوست دارم در لژیون سردار عضو باشم.
سلام دوستان عباس هستم مسافر روزی که آمدم فکر می‌کردم که ترک می‌کنم و می‌روم ولی چیزی مرا ماندگار می‌کند. همیشه دوست داشتم یک اثری از خود به‌جا بگذارم در زندگی و چیزی که من سال‌ها دنبالش بودم در لژیون سردار پیدا کردم امیدوارم و باکمال میل دوست دارم پهلوانی را تجربه کنم.
سلام دوستان حسین هستم مسافر عضو لژیون سردار خدا را شاکرم که در اینجا حضور دارم وقتی انسان می‌خواهد یک حرکت مثبت انجام دهد نیروهای منفی از هر دری وارد می‌شوند که نگذارند من فکرم درگیر مسئله پهلوانی بود و رفتن و اجازه گرفتن از آقای مهندس که جلسه قبل آقای رضوانی پیشتاز دادند که شعبه جدید احداث شود که من به‌اتفاق برادرم حسن آقا تصمیم گرفتیم این کار را در آینده نزدیک با کمک آقای رضوانی و سایر دوستان انجام دهیم در صورت صدور اجازه توسط آقای مهندس و آقای خدامی این کار را انجام خواهم داد.
سلام دوستان فرهاد هستم مسافر مطالب کتاب ۶۰ درجه برای ما کنگره‌ای‌ها فقط درمان اعتیاد نیست بلکه راهکاری برای زندگی است. امروز داشتم مطالعه می‌کردم در خصوص سواد ازنظر یونسکو که آقای مهندس سال گذشته در خصوص آن صحبت کردند و سواد را بر مبنای داشتن سواد رسانه‌ای مطرح نمودند جالب این است که تعریف سواد ازنظر یونسکو امسال این است که باسواد کسی است که بتواند از آموزش‌ها و مطالعات خود تغییراتی را در زندگی خود و دیگران ایجاد کند و من معتقدم هیچ مکانی بهتر از لژیون سردار نمی‌تواند این برنامه را اجرایی کند چون در شرکت و عضویت در لژیون سردار ما هم در زندگی خود و دیگران تغییرات مثبت را می‌توانیم ایجاد کنیم.
سلام دوستان رضا هستم یک مسافر دبیر لژیون سردار، جلسات سردار که سه‌شنبه‌ها برگزار می‌شود آقای زر کش می‌گفتند خویش ما درگرو خویشتن است من از روز سه‌شنبه دارم فکر می‌کنم که خویش کیست و من کی هستم تا سی‌دی نامه پیشین را گوش دادم که در آن آقای مهندس فرمودند تقدیر و تقدیر ما بستگی به عملکرد ما دارد به نظرم من لحظه‌هاست که می‌تواند لحظه‌های بعدی را بسازد یعنی من وقتی الآن در لژیون سردار نشستم و مشارکت می‌کنم قطعاً لحظه بعدی من جای بهتری خواهد بود پس من باید اول خویش خود را پیدا کنم.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .