English Version
English

پرده و حجابی از جنس حرمت بین اعضاء کنگره 60

 پرده و حجابی از جنس حرمت بین اعضاء کنگره 60

به نام قدرت مطلق الله

اشخاصی که برای درمان به کنگره مراجعه می‌نمایند و در ابتدای سفر هستند، بدون اجازه راهنمای خود حتی نمی‌توانند تلفن دیگر اعضای لژیون یا کنگره را داشته باشند و در بیرون از کنگره ارتباطی باهم ندارند، رابطه شغلی و کاری نیز نداریم؛ زیرا این رفتارها آسیب وارد می‌نماید. درمجموع تک‌تک مفاد حرمت کنگره باظرافت و تفکری همه‌جانبه تمام کانال‌هایی که ممکن است به نحوی ازآنجا به حضور و ارتباطات افراد درکنگره آسیب برساند را مسدود می‌نماید. من با رعایت این حریم‌ها می‌توانم با خیال راحت و برای همیشه در جمع اعضای کنگره حضورداشته باشم، باکسی کوچک‌ترین مشکل و مسئله‌ای نداشته باشم، از حضور درکنگره و بودن با اعضای کنگره لذت ببرم و کنگره ۶۰ برای من یک بهشت حقیقی باشد که البته هست.
در قسمتی از این قوانین گفته‌شده است که هرگونه ارتباط فامیلی و کاری درکنگره ممنوع است و در این قسمت تأکید بیشتری روی سفر اولی‌ها است. دوستانی که به کنگره می‌آیند تخریب متفاوت و زیادی دارند و دارای تفکرات مختلفی هستند، زمانی که این افراد بخواهند در بیرون از کنگره حتی در حد ارتباط تلفنی ارتباط برقرار نمایند به یکدیگر آسیب می‌رسانند. سه موضوع از حرمت کنگره 60 در دستور جلسه به‌طور واضح بیان‌شده؛ رابطه مالی، کاری و فامیلی درکنگره ممنوع است؛ زیرا برای مثال اگر پولی به یکی از اعضاء حتی به میزان اندک قرض دهم زمانی که نتواند به من بازگرداند باعث خجالت او می‌شود و دیگر به کنگره نمی‌آید.
دو شخصی که باهم فامیل هستند تا حدودی از رمز و راز هم باخبرند که اگر این‌گونه روابط خانوادگی و فامیلی درکنگره وجود داشته باشد هرلحظه به دلیل نداشتن تعادل در اشخاص ممکن است این اطلاعات شخصی برملا شود و حریم آن خانواده از هم بپاشد. از طرفی تجربه نشان داده است آن دسته از اشخاص که با ورود به کنگره رابطه کاری باهم برقرار می‌کنند از مسیر اصلی که همان درمان اعتیادشان است منحرف می‌شوند؛ چراکه در اکثر مواقع این‌گونه روابط منجر به اختلاف و درگیری شده و ناخودآگاه از مکانی که باعث آشنایی آن‌ها باهم شده دل‌چرکین شده و کم‌کم از کنگره فاصله می‌گیرند؛ درنهایت بین تمام اعضای کنگره بایستی پرده و حجابی از جنس حرمت باشد تا هیچ‌یک از مسیر اصلی خود منحرف نشوند. ایمان به کنگره ۶۰ و راهش؛ یعنی حتی اگر دلیل قانون و حرمتی را هم ندانم بایستی چشم‌بسته آن را قبول کنم؛ زیرا علمی که تجربه‌شده باشد برای همگان سندی بدون نقص خواهد بود و درکنگره ۶۰ علم و دانایی وجود ندارد مگر هر سه ضلع تفکر، تجربه و آموزش در آن به یک اندازه رشد کرده باشند.

به قلم: همسفر عاطفه، راهنما همسفر صبح گل (لژیون ششم)
ویرایش و ارسال: همسفر فاطمه، راهنما همسفر لیلا (لژیون سوم)
همسفران نمایندگی قائم‌شهر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .