English Version
English

مشارکت راهنمای محترم مسافر عقیل

مشارکت راهنمای محترم مسافر عقیل

بنام قدرت مطلق الله

من پیمان بستم که حافظ حرمت و قوانین کنگره 60 باشم.
حرمت کنگره 60 شرایطی را فراهم می‌کند که مسافران و همسفران از مسیر درست خارج نشوند. در واقع حرمت یک چهارچوبی را برای ما مشخص و تعیین می‌کند که ما بعنوان یک کنگره‌ای از حریم و خطوط قرمز عبور نکنیم زیرا وقتی شما قوانین را رعایت نکنید طبیعتاً دچار جرایم سخت می‌شوید.
حرمت و قوانین در کنگره 60 حاصل آزمون و خطاهایی است که شاید خیلی از انسان‌ها به دلیل رعایت نکردن آن، جریمه‌های سنگینی را پرداخت کرده‌اند، بنابراین به قول استاد امین: تجربه، هدیه‌ی گران‌بهایی است که در اختیار ما قرار می‌گیرد.
مشخص کردن حرمت برای من مسافر و همسفر مزیت‌هایی را در بر دارد که من بتوانم در کمال آرامش و امنیت به درمان برسم، همه برای اینکه از بازی زندگی خارج نشویم و وارد حاشیه نشویم، باید و باید از خطوط تعریف شده یا همان حریم خودمان که رعایت قوانین هست، خارج نشویم.
امروز اگر در کنگره به مکان امن و مقدس اشاره می‌شود بواسطۀ نفس‌های مرده‌ای است که در این مکان دوباره احیا می‌شوند و می‌توانند به زندگی خودشان در کمال سلامت ادامه بدهند.
من اگر به قوانین و حرمت‌ها احترام بگذارم در حقیقت به خودم و رشد خودم کمک می‌کنم، همه ما می‌دانیم انسان‌هایی که وارد حاشیه می‌شوند، اولین ضربه را خودشان متحمل می‌شوند و از بازی خارج می‌شوند. من در طول این مدتی که در کنگره هستم به این نتیجه رسیدم که برای اینکه در این مکان ماندگار شوم و بتوانم از آموزش‌های ناب کنگره بهره‌مند شوم، باید طبق قوانینی که نوشته شده حرکت کنم وگرنه بازنده خودم خواهم بود.
با سپاس فراوان از خدمتگزاران سایت.
مسافر عقیل

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .