English Version
English

هرگونه ارتباط خارج از حرمت کنگره ممنوع است

هرگونه ارتباط خارج از حرمت کنگره ممنوع است

هشتمین جلسه از دوره چهل و دوم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره 60 ویژه مسافران وهمسفران با استادی دنور محترم مسافر فرزاد،نگهبانی مسافر مجتبی و دبیری موقت مسافر امین با دستور جلسه"حرمت کنگره 60،چرا رابطه کاری،مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟" شنبه 2تیرماه1403 رأس ساعت 17 آغاز به کار نمود.

سخنان استاد:
خداوند را شاکرم در این جایگاه قرار گرفتم تا بتوانم آموزش بگیرم. دستور جلسه این هفته در مورد حرمت کنگره 60 چرا رابطه کاری،مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است.حرمت از حریم می‌آید و هر مکانی حریمی دارد.جناب مهندس در این رابطه می‌فرمایند:رودخانه حریمی دارد و گاهی مواقع ممکن است در اثر کمبود بارندگی خشک شود و افراد سودجو از این فرصت استفاده می‌کنند و در حریم رودخانه خانه می‌سازند،هنگامی‌که بارندگی شود سیل باعث می‌شود خانه‌های آن‌ها را ویران کند. در کنگره نیز اگر حرمت‌ها را رعایت نکنید قطعاً از مسیر خارج می‌شوید و هیچ‌گونه جایگاهی را در آنجا ندارید.دروغ گفتن مادر تمام فسادها می‌باشد و شخص تازه‌وارد باید تمامی مواد مصرفی خود را بدون کم و کاستی برای راهنمایش مطرح کند تا در ادامه سفر دچار مشکل نشود و نتیجه خوبی به دست آورد.

ما باید ابتدا مشکلات خودمان را حل کنیم و در مورد مشکلات دیگران اظهارنظر نکنیم. جناب مهندس در رابطه با سرزنش کردن مثال خانه‌ای شیشه‌ای را می زند که شخص با پرتاب کردن سنگ به همسایه‌اش و او هم سنگ را به طرفش پرتاب می‌کند همین کار باعث می‌شود خانه شیشه‌ای آوار شود.مورد بعدی حرف یکدیگر را قطع کردن می‌باشد که خوشبختانه در کنگره این موضوع را به‌خوبی رعایت می‌کنند و با اجازه گرفتن از استاد شروع به صحبت کردن می‌کنند.الفاظ ناشایست بیان کردن، در خارج از کنگره اشخاصی وجود دارند که در سطح بالایی از جامعه قرار دارند ولی از الفاظ بسیار بد استفاده می‌کنند در صورتیکه در مدتی که در کنگره حضور داشتم به‌ندرت مشاهده کردم شخصی از الفاظ بد استفاده کند. کنگره هیچ‌گونه کاری باسیاست ندارد و بیشتر روی هدف اصلی خودش که درمان اعتیاد می‌باشد، می‌پردازد. بدون اطلاع هرگونه پولی را دریافت یا پرداخت کردن و یا وجهی را به شخص حقیقی یا حقوقی دادن یکی دیگر از حرمت‌های کنگره می‌باشد که بسیار حائز اهمیت است و اگر خارج از این چهارچوب عمل کنیم دچار مشکلات متعددی می‌شویم و مقصر اصلی آن خود شخصمی باشد داشتن هرگونه ارتباط خانوادگی، خارج از اصول کنگره ممنوع می‌باشد و باعث ایجاد کدورت و دلخوری بین اعضا می‌گردد،تا جاییکه ممکن است باعث شود شخص سفر خود را نیمه‌تمام رها کند.

رهایی از بند اعتیاد نمایندگی وحید

تایپ و عکس: مسافر حمزه

ویرایش وتنظیم : مسافر امین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .