English Version
English

حرمت، از کنگره 60 حفاظت می‌کند

حرمت، از کنگره 60 حفاظت می‌کند

جلسه ششم از دور سوم کارگاه‌های آموزشی عمومی نمایندگی پردیس با استادی پهلوان محترم مسافر مسعود، نگهبانی مسافر امیر و دبیری مسافر بهمن با دستور جلسه‌ی «حرمت کنگره 60، چرا رابطه مالی و خانوادگی در کنگره 60 ممنوع است؟» در روز شنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
قبل از اینکه صحبت‌هایم را در رابطه با دستور جلسه شروع کنم می‌خواستم از دیده‌بان محترم آقای خدامی تشکر کنم که این فرصت را در اختیار من قراردادند تا در این جایگاه خدمت کنم.
من در جایگاه استاد جلسه از تأثیری که دستور جلسات روی خودم می‌گذارد، حرف می‌زنم. آقای مهندس 27 سال است که برای ما صحبت می‌کنند؛ ما باید آموزش بگیرم تا صحبت‌های ایشان را تنها بازگو نکنیم، بلکه از تأثیری که از حرف‌های ایشان می‌گیرم را صحبت کنیم.
تأثیرگذارترین اتفاقات زندگی من ورود به کنگره 60 هست؛ همیشه به‌عنوان یک مسافر خود را فرزند حس همدردی و بخشش آقای مهندس می‌دانم؛ زیرا اگر ایشان 27 سال پیش که درمان اعتیاد را کشف کردند، این حس بخشندگی را نداشتند امروز من نمی‌توانستم درر این جایگاه حضور پیدا کنم.
اولین جلسه کنگره 60 با کمتر از ده نفر تشکیل‌شده است؛ این موضوع برای من که هفته از یکی از نمایندگی‌های کنگره 60 در شهرستان‌ها بازدید می‌کنم، جالب است که چگونه کنگره 60 از آن ده نفر تبدیل به چنین درخت تنومندی شده است و قدرتمند به مسیر خود ادامه می‌دهند، کلام آقای مهندس و کلام کنگره را بازگو می‌کنند. این حرمت کنگره 60 است که این ساختار را چنین قدرتمند پیش می‌برد و مانند یک گارد ریل از هدف کنگره 60 حفاظت می‌نماید؛ آقای مهندس بسیار زیرکانه جلوی وقوع هرگونه اتفاق ناگوار را با نوشتن بندهای حرمت گرفته‌اند زیرا می‌دانند که اگر این حرمت‌ها در کنگره وجود نداشته باشد چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.
من به‌عنوان یک راهنما شغل رهجویم را نمی‌پرسم، برای اینکه شغل رهجو نه‌تنها ربطی به مسئله درمان اعتیاد ندارد بلکه حتی می‌تواند به این موضوع آسیب وارد کند؛ اگر من بدانم که یکی از رهجوهایم نجار است و برای کار خانه‌ام نیاز به یک نجار داشته باشم، نیروی منفی به بهترین شکل ممکن می‌تواند من را فریب بدهد که به رهجو بگویم آن کار را برایم انجام بدهد؛ این موضوع شاید ساده به نظر برسد اما می‌توانند عواقب بدی را داشته باشد به‌عنوان‌مثال اگر آن رهجو آن کار را به‌درستی انجام ندهد دید من نسبت به آن رهجو عوض خواهد شد.

یک اتفاق دیگری که در سفر دوم برای من افتاد این بود که برای یکی از برادر لژیونی‌هایم مشکل مالی به وجود آمده بود، من تصمیم داشتم پولی را به او قرض بدهم و حتی نگران بازپرداختش هم نبودم؛ زمانی که این موضوع را باراهنمایم در میان گذاشتم به من گفت که این کار را انجام نده، زیرا اگر آن شخص نتواند پولی که از تو قرض گرفته را پرداخت کنند به‌مرور از کنگره 60 فاصله می‌گیرد.
نکات حرمت بسیار جالب و زیرکانه است ما تلاش می‌نمایم تا حرمت کنگره 60 را به بهترین شکل ممکن رعایت بنمایم؛ من بسیار خوشحالم که در ساختاری خدمت می‌کنم که بزرگی مانند آقای مهندس حواسش به‌تمامی اتفاقات این ساختار است.

در ادامه حضور دیده‌بان متحرم آقای خدامی در کارگاه آموزشی نمایندگی پردیس:

گروه خبری نمایندگی پردیس

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .