English Version
English

مقدس بودن این مکان به این دلیل می‌باشد که، انسان‌ها از بند مصرف مواد مخدر که عمل شیطانی است به پاکی و رهایی می‌رسند

مقدس بودن این مکان به این دلیل می‌باشد که، انسان‌ها از بند مصرف مواد مخدر که عمل شیطانی است به پاکی و رهایی می‌رسند

سلام دوستان شهرام هستم یک مسافر.
خداوند را شاکر هستم به جهت حضورم در کنگره ۶۰ و آموزش‌هایی که از این محیط امن دریافت می‌نمایم. دستور جلسه؛ حرمت کنگره ۶۰، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟ با توجه به اهمیت نوشتار حرمت کنگره ۶۰، این نوشتار دو مرتبه توسط نگهبان جلسه کارگاه‌های آموزشی قرائت می‌گردد. وقتی حرمت خوانده می‌شود به احترام حرمت کنگره، همه بایستی ساکت و بدون حرکت بایستند و به دقت گوش بدهند. در ابتدای حرمت گفته می‌شود؛ کنگره مکان مقدس و امنی می‌باشد که هر شخص با ورود در آن باید حرمت آن را حفظ نماید. مقدس بودن این مکان به این دلیل می‌باشد که، انسان‌ها از بند مصرف مواد مخدر که عمل شیطانی است به پاکی و رهایی می‌رسند. در قرآن کریم نیز بارها به این موضوع اشاره شده است. حال به یادآوری چند نمونه از رعایت حرمت کنگره ۶۰ می‌پردازیم.
امنیت در کنگره دلیل بر این نیست که اعضاء از وسایل شخصی خود محافظت نکنند.
به گفته آقای مهندس مادر همه بیماری‌ها و فسادها دروغ گفتن است که از این عمل زشت بایستی پرهیز کنیم.
علیه شخصی سرزنش کردن عمل نادرست و ناشایستی می‌باشد که خود به مفهوم غیبت کردن است.
حرف یکدیگر را قطع کردن عمل بسیار نادرست می‌باشد.
الفاظ ناشایست بیان کردن از بدترین اعمال ناپسند می‌باشد، که این الفاظ معمولا از شوخی‌های پامنقلی افراد آغاز گردیده است. و موارد مهم دیگری که رعایت کردن آن‌ها باعث می‌شود با خیال آسوده در کنگره سفر کنیم. از دیدگاه بنده یکی از مسائل مهم در ارتباطات ما در کنگره این است که به هیچ وجه حق تخریب دیگران را نداریم. هیچ شخصی حق ندارد آن سمی که در وجودش هست را به دیگران تزریق نماید.
ما در مقام انسانی اگر اعتقاد داریم که جهان‌بینی را فرا می‌گیریم، حتی یک فرد اگر بدترین یا بی‌نظم‌ترین انسان‌ها باشد، حق تخریب او را نداریم. این نیست که هر چه به فکر و زبان آید، سریع بر زبان جاری شود. عواقب یک حرف امکان دارد شخصی را به جنون برساند یا به آستانه آشوب بکشاند. چرا که بسیاری از دعواها بر سر همین مسئله است. ما نباید از نقطه تحمل افراد عبور کنیم، زیرا هر انسانی نقطه تحملی دارد. در پایان امیدوارم با رعایت کردن کلیه اصول حرمت کنگره ۶۰ در تکامل و به ارتقاء رسیدن خود کوشا باشیم.

تایپ، تنظیم و ارسال: مسافر مصطفی

نمایندگی خواجو

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .