English Version
English

بایدباقدرت تمام این حرمت‌ها را رعایت کنیم تا حال خوشش به خودمان باز گردد

بایدباقدرت تمام این حرمت‌ها را رعایت کنیم تا حال خوشش به خودمان باز گردد

جلسه نهم از دوره پنجم کارگاه‌های آموزش مجازی کنگره ۶۰ ویژه همسفران نمایندگی جواد با دستور جلسه «حرمت کنگره ۶۰؛ چرا رابطه کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟» با استادی همسفر سمیه، در روز یکشنبه۳ تیرماه سال ۱۴۰۳ برگزار شد.

خلاصه سخنان استاد:

از خداوند بزرگ ممنون و سپاسگزارم که اذن و اجازه را به من داد تا بتوانم در این جایگاه‌ خدمت کنم و آموزش بگیرم.دستور جلسه این هفته در مورد حرمت کنگره ۶۰، چرا رابطه کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟

با شنیدن کلمه حرمت، اولین چیزی که به ذهنم رسید احترام و حیا بود و به دنبال آن رسیدن به جایگاه و محترم شدن در جایگاه بود.دلیل این‌که جناب مهندس نوشتاری را با این قدرت و عظمت نهادینه کرده‌اند چیزی نیست، جز این‌که تمامی اعضای کنگره حد و مرز خودشان را رعایت کنند تا از این طریق نظم و مقررات حفظ گردد. افرادی که هدف‌شان رسیدن به رهایی از بند اعتیاد است، بایستی بدانند که این مکان زمانی مقدس خواهد شد که درمان‌ و دوری از هرگونه کارهای ضدارزشی‌ و بی‌حرمتی سرلوحه کار باشد تا آن حال‌خوش و آرامشی که مدنظر است، اتفاق بیفتد. درواقع اهمیت این موضوع باعث گردیده که این نوشتار دوبار در جلسات خوانده شود تا به من همسفر یادآوری کند که باید تمامی این حرمت‌ها را حفظ کنی و آن‌ها را به‌ مرحله اجرا دربیاوری، تا از صراط مستقیم خارج نشوی، هم‌چنین در حفظ نظم و مقررات کنگره مثمرثمر باشی.

همان‌طور که‌ در این مکان مقدس یاد گرفته‌ام که مادر تمام کارهای ضدارزشی‌ دروغ است، بایستی در ابتدای کار خودم راستگو و درست‌کار باشم تا به نتیجه برسم در غیر این‌صورت جاده‌های انحرافی بیشتر و بیشتر در مسیرم قرار خواهند گرفت. رعایت کلیه این حرمت‌ها در ابتدا باعث محترم شدن خودم و در ادامه باعث حفظ احترام بین تمامی اعضای این خانواده بزرگ خواهد شد و همین امر باعث می‌گردد تا من با خیالی راحت و آسوده در‌ مکانی قدم بگذارم که از امنیت بالایی برخوردار است؛ زیرا هدف همه اعضای بزرگ این خانواده مشترک می‌باشد.

همان‌طور که‌ می‌دانیم در کنگره ۶۰ رابطه‌کاری، مالی و خانوادگی ممنوع است؛ بنابراین باید در این زمینه بسیار هوشیار‌باشیم که انجام این امور موجب دوری ما از هدف‌مان خواهد شد. درواقع افکار و وقت ما با انجام دادن این سه مؤلفه به جایی خواهد رسید که نتیجه‌ای جز کدورت و نزدیک شدن بیش از حد و قرار گرفتن در جریان زندگی‌های یک‌دیگر نخواهد شد و به دنبال این حاشیه‌ها به نظر من کنگره به یک بنگاه معاملاتی تبدیل خواهد‌ شد. پس بهتر است در ابتدا برای رسیدن به هدف اصلی خودمان و هم‌چنین به خاطر قدردانی از زحمات آقای مهندس که سالیان سال در این زمینه زحمت بسیار‌ کشیده‌اند و عمر خودشان را در این راه گذاشته‌اند با قدرت تمام این حرمت‌ها را رعایت کنیم تا حال خوشش به خودمان باز گردد.

رابط خبری:همسفر رویارهجوی راهنما همسفر مریم(لژیون‌پنجم)

ویراستار: همسفر معصومه رهجوی راهنما همسفر آرزو(لژیون دوم )

عکاس خبری:همسفر نجمه رهجوی راهنما همسفر آرزو(لژیون دوم )

ارسال: مرزبان خبری، همسفر مهری

همسفران نمایندگی جواد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .