English Version
English

بیماری های من به طرز معجزه آسایی در کنگره درمان شدند.

بیماری های من به طرز معجزه آسایی در کنگره درمان شدند.

گفت و گو با مرزبان محترم آقای فرامرز، حول محور درمان بیماریشان:

 

۱-لطفاً به‌رسم کنگره ۶۰ خودتان را معرفی کنید؟ سلام دوستان فرامرز هستم یک مسافر آخرین آنتی ایکس مصرفی تریاک و شیره خوراکی روش درمان متد DST داروی درمان شربت او تی روش درمان متد دی اس تی به مدت ۱۱ ماه و ۱۸ روز سفر کردم با راهنمایی آقا حمید ورزش در کنگره والیبال مدت رهایی ۲ سال .
 
۲- چگونه به دنیای تاریک اعتیاد وارد شدید؟ با آموزشی که در کنگره گرفتم با خواست قبلی و فراهم‌شدن بستر با سیگار مصرفم را شروع کردم و در ۳۰ سال پیش وارد دنیای تاریک اعتیاد شدم.

۳- قبل از سفر آیا بیماری خاصی داشته‌اید؟ قبل از سفر چندین بیماری داشته‌ام از جمله رفلاکس معده، تیروئید کم‌کار، لکنت‌زبان شدید که یک بیماری ژنتیکی بود و مهم‌تر از همه بیماری میلیت عرضی که از دید پزشکان بیماری لاعلاج بود.
 
 ۴- می‌شود در مورد بیماری‌هایتان توضیح بدهید و مصرف روزانه داروهایتان چقدر بوده است؟
 از رفلاکس معده شروع کنیم سال‌ها بود از این بیماری رنج می‌بردم به علت مصرف سیگار و تریاک دریچه معده‌ام حالت انقباض و انبساط را ازدست‌داده بود و اسید معده‌ام بالا می‌آمد به‌طوری‌که مدت‌ها و سال‌ها به‌صورت نشسته می‌خوابیدم با سفر دی اس تی این مشکل برطرف شد؛ بیماری دوم تیروئید داشتم باعث شده بود بیش از حد چاق شوم و تعادل نداشتم، مشکل لکنت‌زبان داشتم از زمان کودکی این مشکل ژنتیکی را داشته‌ام وقتی وارد کنگره شدم تا چند ماه نمی‌توانستم مشارکت کنم و یا حتی پن فلت بخوانم تمام فامیل‌های مادری‌ام دارای این مشکل هستند که با سفر دی‌اس‌تی و مشارکت‌کردن در جلسه این مشکل هم به‌صورت کامل برطرف شد از همه مهم‌تر یک بیماری لاعلاج داشتم به نام میلیت عرضی که شبیه به ام اس هست ۵ سال قبل از ورود به کنگره به این بیماری مبتلا شدم در ابتدا هنگام راه‌رفتن زانوهایم خالی می‌کردند و توان راه‌رفتن را نداشتم، تعادل نداشتم چشم‌هایم دوبین شده بودند و تار می‌دیدم پاهایم بی‌حس و سوزنی بودند دست‌هایم حس نداشتند چندین سال بود که قرص کورتون مصرف می‌کردم از طرفی باعث پوکی‌استخوان شده بود و از نظر پزشکان یک بیماری لاعلاج و صعب‌العلاج بود، داروها فقط مانع پیشرفت بیماری می‌شدند و بیماری را کنترل می‌کردند وقتی وارد کنگره شدم و سفرم را شروع کردم توان گرفتن خودکار و نوشتن سی دی را نداشتم؛ اما با شروع سفر و پیروی از دستورات راهنما داروهایم را تیپر نمودم و با مصرف دی سپ روزبه‌روز به سمت بهبودی می‌رفتم تا جایی که در طول سفر اول ۱۲۵ سی دی نوشتم بعد از پایان سفر جواب آزمایش‌ها و این بیماری‌ها قبل و بعد از سفر را به کنگره تحویل دادم، روزانه بین ۲۰ تا ۲۵ قرص مصرف می‌کردم و در کمال شگفتی و ناباوری بیماری من درمان شد، پزشک متخصصی که تحت نظر او بودم و حتی چندین پزشک دیگر که مراجعه کردم به من گفتند بیماری‌ات رفع شده است اما باور نمی‌کردند که شخصی با بیماری من درمان شده باشد و آزمایش‌های من باعث شگفتی پزشکان شده بود.

 

۵- تاکنون چه خدمت‌هایی در کنگره داشتید؟
در سفر دوم از آبدارخانه شروع به خدمت کردم، در واحد OT خدمت کردم یک دوره دبیری و نگهبانی گذرانده‌ام، الان هم در جایگاه مرزبانی خدمت می‌کنم.

 ۶- به نظرتان این جمله از جناب مهندس که فرمودند مرزبانی با پای‌برهنه راه‌رفتن روی گداخته‌های آتش است به چه منظور است؟ چون مرزبان‌ها مجری قوانین کنگره هستند و با اجراکردن این قوانین بعضی از افراد که دیرتر آموزش می‌گیرند از این عمل مرزبانان ناراحت می‌شوند حتی بعضی از دوستان و نزدیکان با اجرای صحیح قوانین ممکن است از دست ما ناراحت شوند، به نظر من این جمله به این منظور است.
 
۷- در پایان به‌عنوان کلام آخر چه صحبتی دارید؟ این موفقیت‌ها، درمان‌شدن بیماری‌هایم و درمان اعتیادم را مدیون کنگره ۶۰، آقای مهندس، تمام زحمت‌کشان کنگره و راهنمای خودم آقا حمید هستم کمال تشکر را از همگی‌شان دارم و در آخر باید بگویم که بیماری های من به طرز معجزه آسایی در کنگره درمان شدند.

 

تنظیم و ارسال: مسافر محمد لژیون دوم

گفت و گو: مسافر سپهر لژیون یکم

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .