English Version
English

حرمت کنگره؛ رگ حیاتی اعضا

حرمت کنگره؛ رگ حیاتی اعضا

هشتمین جلسه از دور دوم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره۶۰ ویژه مسافران  وهمسفران با استادی مسافر محمد، نگهبانی مسافر علی و دبیری مسافر حمیدرضا با دستور جلسه "حرمت کنگره 60، چرا رابطه کاری و مالی در کنگره ممنوع است؟ "شنبه 2 تیرماه۱۴۰۳  ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.

سخنان استاد
خداوند را شکر می‌کنم که در این جایگاه قرار گرفتم تا خدمت کنم. در متن نوشتار کنگره ۶۰، ابتدا نوشته‌شده کنگره مکان مقدس و امنی می‌باشد هر شخص با ورود در این مکان  باید حرمت را حفظ نماید. در اینجا، باید آمده و یک کلمه دستوری است و این باید برای من است؛ چراکه برای رهایی از تاریکی و رسیدن به روشنایی به اینجا آمده‌ام. اکثر ما که به اینجا آمده‌ایم سینه سوخته مواد هستیم و هزاران راه را امتحان کرده و جوابی نگرفته‌ایم، حال که در این مکان هستیم باید حرمت کنگره را رعایت کنیم حرمت کنگره رگ حیاتی ما می باشد؛ چون در این مکان احیای انسان انجام می‌پذیرد و در ادامه نوشتار در مورد دروغ گفتن می‌گوید.

مصرف‌کننده‌ها بیشترین ضربه را از دروغ می‌خورند، چه دروغ‌هایی که به برای مصرف مواد به خود و خانواده نگفتیم. کلیه کلمات حرمت قابل‌احترام است، آقای مهندس دژاکام ۳۰ سال پیش کنگره را تأسیس کرد و در حال حاضر شعب بسیار زیادی در سطح کشور است و دلیل پابرجا بودن و موفقیت کنگره اجرای حرمت کنگره است. سرزنش کردن که در حرمت آمده است به ما یادآور می‌شود سرزنش کردن کار ما نیست؛ زیرا ما فقط صور آشکار همدیگر را می‌بینیم و از درون شخص دیگر خبر نداریم و اجازه سرزنش کردن شخصی را نداریم. بعضی از سفر اولی‌ها در ماه اول جایگاه خود را پیدا می‌کنند و بعضی دیگر در ماه چهارم جایگاه خود را پیدا می‌کنند و بالاخره کسی که در مسیر سفر است این جایگاه را پیدا می‌کند و ما حق نداریم بابت این موضوع کسی را سرزنش کنیم. ما اجازه قطع کردن صحبت یکدیگر را نداریم و همچنین اجازه نداریم باکسی ارتباط مالی برقرار کنیم، اجازه قضاوت کردن دیگران را نداریم و رابطه مالی و کاری با دیگران در کنگره ممنوع است. مهندس دژاکام در این ۳۰ سال به هیچ وجه با دیگران رابطه مالی برقرار نکرده است و این نشان از اهمیت این موضوع می‌باشد.

جلسه هماهنگی پورتال

تایپ: مسافر امیر 

ویرایش و تنظیم: مسافر محمد 

عکس: مرزبان خبری مسافر علیرضا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .