English Version
English

رعایت حرمت؛ رسیدن به هدف

رعایت حرمت؛ رسیدن به هدف

دومین جلسه از دوره هشتاد وهفتم کارگاهای آموزشی، عمومی کنگره 60 به نمایندگی آکادمی با استادی راهنمای محترم مسافر محمد‌رضا، نگهبانی مسافر حسن و دبیری مسافر پارسا با دستور جلسه "حرمت کنگره 60، چرا رابطه کاری، مالی و خانوادگی در کنگره 60 ممنوع است؟ " و در ادامه تولد ۵ سال رهایی مسافر جمشید، شنبه 2 تیر 1403 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان محمدرضا هستم مسافر، سپاسگزارم که بار دیگر این فرصت به من داده شد تا در این جایگاه خدمت کنم.
طبق روال دستور جلسه‌های شنبه، دستور جلسه دو بخش دارد، یک بخش مربوط است به حرمت کنگره 60 و بخش دوم، تولد پنج سال رهایی مسافر جمشید می‌باشد.
همان‌طور که می‌دانیم حرمت، از حریم گرفته شده است. هر فرد، مکان یا خانواده‌ای، دارای حریم است.

خلاصه سخنان استاد: 
سلام دوستان محمدرضا هستم یک مسافر. افراد نیز دارای حریم و خط قرمز‌هایی می‌باشند. من اگر خودم حریم خود را حفظ نکنم، چگونه انتظار دارم که دیگران به حریم من احترام بگذارند.

هرجا که حرمت جایی به خوبی حفظ می‌شود، حتما دارای قوانین مستحکمی دارد و این موضوع را به خوبی در کنگره 60 می‌توان حس کرد.
اگر این حرمت‌ها را بتوانیم حتی در زندگی روزمره خودمان جاری کنیم، قطعا در زندگی بسیار پیشرفت خواهیم کرد.
این‌که دیگران را سرزنش نکنیم، اجازه دهیم دیگران صحبتشان را انجام دهند، رابطه مالی و خانوادگی با کسی نداشته باشیم.

اگر بنا بود این روابط مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع نباشد، قطعا کنگره با این سرعت رشد نمی‌کرد. تجربه شده است که چه آثار مخربی این تجسس در کار و زندگی یکدیگر به بار خواهد آورد.
پس اگر می‌گویند روابط مالی و خانوادگی نداشته باشیم، علتش این است که می‌خواهد حریم خود ما حفظ شود. وقتی می‌گوید اینجا جای مقدسی است که باید حرمت آن حفظ شود، چون عده زیادی اینجا به رهایی می‌رسند و این مسئله ساده‌ای نیست.

چه خانواده‌هایی از نابودی حفظ می‌شوند، چه انسان‌هایی از خودکشی و مرگ رها می‌شوند و در مسیر کمال و رشد قرار می‌گیرند، پس حرمت‌ها را باید پاس داشت.
ما در کنگره احترام به پیشکسوت را آموزش می‌بینیم، امروز اگر کنگره 60 با این سرعت در آمار درمان اعتیاد و مسائل علمی رشد چشمگیر دارد، همه را مدیون این است که حرمت‌ها را با جدیت دنبال کرده و افراد با جدی گرفتن این حرمت‌ها به نتیجه رسیده‌اند.

اگر کسی می‌خواهد در کنگره 60 به درمان برسد، اولین قدم این است که به حرمت های کنگره احترام بگذارد، از بالا به پایین نگاه نکند و حرف دیگران را قطع نکند.
خیلی از گرفتاری‌های ما حتی در زندگی شخصی بخاطر بی‌توجهی به همین حرمت‌هاست که دیگران راسرزنش می‌کنیم یا روابط مالی بی‌جا برقرار می‌کنیم.

موضوع دیگر این است، وقتی حرمت‌ افراد و مکان‌ها را نگه داشتم، وقتی به حریم خصوصی دیگران تجاوز نکردم، قطعا حرمت خودم نیز حفظ خواهد شد.
حرمت کنگره 60 هر جلسه دوبار خواهده می‌شود، باید توجه کنم به این موضوع که چرا این حرمت دوبار خوانده می‌شود

چون قطعا عبور از این حرمت‌ها، هزینه برای ما به بار خواهد آورد.
اما در مورد تولد جمشید عزیز، همیشه از همان اول سفرش، حرمت‌ها را به خوبی رعایت می‌کرد وسی‌دی ها را با دقت می‌نویسد.
سال‌ها در کلینیک، مبصر بوده و در جایگاه‌های مختلف خدمت کرده. این آزادمردی را به او و همسفرش تبریک عرض می‌کنم.

سخنان مسافر جمشید:
سلام دوستان جمشید هستم مسافر. آرزو می‌کنم آقای مهندس همیشه در سلامت باشند و خودم تحت آموزش‌های کنگره، مشکلاتم را حل کنم و همیشه خدمتگزار باشم. از همه شما ممنون هستم. همچنین از جناب مهندس تشکر می‌کنم بابت همچین بستری که فراهم نمودند. امیدوارم بتوانم در قالب حرمت‌های کنگره، همیشه خدمتگزار باشم و خدمت کنم. از آقا محمدرضا خیلی ممنون هستم و از ایشان آموزش می‌گیرم، از آقا رضا فاضلی تشکر می‌کنم خیلی به بنده در این راه کمک کردند و برای رهایی من خیلی زحمت کشیدند. خیلی خوشحال هستم که در کنگره هستم و از همه خدمتگزاران کنگره‌۶۰ تشکر می‌کنم. امیدوارم آموزه‌هایی که از طریق آقای مهندس یاد می‌گیرم، بتوانم در زندگی عملیاتی کنم. از این‌که به صحبت‌های من توجه کردید از همه شما متشکرم.

صحبت‌های راهنمای محترم، همسفر بهجت:
سلام دوستان بهجت هستم همسفر. خدا قوت می‌گویم به تمامی خدمتگزاران کنگره‌۶۰، همینطور آزادمردی آقا جمشید را به خود و خانواده‌اش را به آقای مهندس تبریک عرض می‌کنم. خانوم افسانه اولین رهجوی لژیون من هستند، برای همین این تولد برای من رنگ و بوی دیگری دارد و خانوم افسانه جایگاه‌های مختلفی را در کنگره تجربه کردند، مرزبان شعبه یوسف آباد هستند و نگهبان پینگ‌پونگ همسفران هستند. امیدوارم آقا جمشید و خانم افسانه در مسیر کنگره ثابت قدم باشند و انواع شال‌ها را تجربه کنند. ممنونم که به صحبت‌هایم توجه کردید.

صحبت‌های همسفر، افسانه:
سلام دوستان افسانه هستم یک همسفر. خیلی خوشحالم که در این جایگاه هستم و این حال را برای تمام سفر اولی‌ها آرزو می‌کنم، امیدوارم همه بتوانند تولد ۵ سال رهایی را جشن بگیرند. سپاسگزار جناب مهندس هستم که چنین بستری را برای ما فراهم کردند که بتوانیم به آرامش برسیم، زیرا اگر این مکان نبود، معلوم نبود در چه موقعیتی قرار داشتیم. خدا را شکر می‌کنم که با کنگره آشنا شدم و به واسطه کنگره به آرامش رسیدیم. سپاسگزار آقای مهندس و راهنمایان خوبم می‌باشم، زیرا با راهنمایی‌های خوبشان در این مسیر در کنار من بودند و آموزش گرفتم. امیدوارم بتوانم خدمت‌‌های دیگر را در کنگره تجربه کنم و همیشه در کنگره خدمتگزار باشم. از همه شما سپاسگزارم.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .