English Version
English

کل هستی دارای قانون است

کل هستی دارای قانون است

در ابتدا که وارد کنگره ۶۰ شدم هیچ درکی از حرمت کنگره ۶۰ نداشتم؛ اما باگذشت زمان متوجه شدم که حرمت؛ یک دیوار امنیتی برای خود من است. کنگره مانند خانه‌ای می‌ماند که برای ساخت آن پایه‌های در نظر می‌گیرند تا استحکام آن را تضمین کنند و آن پایه‌ها حرمت کنگره هست.

بین مسافران و راهنمایان، همین‌طور بین همسفران و راهنمایان یک سری حرمت‌هایی برقرار است، به این دلیل که راهی که ما می‌خواهیم برویم آنها از قبل رفته‌اند و با مسیر آشنایی دارند و اگر این حرمت‌ها رعایت نشود باعث می‌شود که راه را اشتباه برویم و به درمان نرسیم .

حرمت کنگره دو بار در جلسه خوانده می‌شود، این امر برای حفظ حرمت و احترام است؛ زیرا کنگره جایگاه بسیار مقدسی است. در حرمت کنگره ۶۰ آمده که روابط کاری و مالی داشتن ممنوع است. ما در کنگره ۶۰ دو گزینه داریم یکی سود و دیگری سودمند؛ سود برای زمان حال و برای زمانی است که ما کاری انجام می‌دهیم و به سود می‌رسیم؛ اما در درازمدت سودمند نیست؛ بلکه ضرر است و روابط کاری و مالی نیز همین قضیه است.

کنگره ۶۰ است جایگاه مقدس و پاکی است؛ زیرا کارش نجات انسان‌ها از تباهی و ضدارزش‌هاست. اگر دقت کنیم می‌بینیم کل هستی دارای قانون است و جهان و زندگی در آن دارای حساب و کتاب است؛ هر شخصی آنها را نادیده بگیرد اول برای خود و بعد برای دیگران مشکل ایجاد کرده است. پس رعایت قانون به نفع ماست تا حال خوش نصیبمان گردد.

دروغ گفتن اولین موردی است که به آن اشاره شده است؛ همان‌طور که آقای مهندس گفتند: ریشه و مادر تمام ضد ارزش‌ها دروغ گفتن است. در ابتدای ورود به کنگره یاد می‌گیریم که با راهنمایان و تمام مسئولین صادق بشم.

حرمت کنگره باعث می‌شود که من بتوانم با آرامش و آسایش به حرکت خود ادامه و سفر خود را به پایان برسانم. در آخر از آقای مهندس خیلی سپاسگزارم که با بنانهادن کنگره و حرمت آن فضای کنگره را برای ما تبدیل به مکانی امن کرده است.

 

نویسنده: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر فرزانه (لژیون اول)
تایپ و ویراستار: همسفر گوهر رهجوی راهنما همسفر فرزانه (لژیون اول)
رابط خبری: همسفر شکوفه رهجوی راهنما همسفر فرزانه (لژیون اول)
ارسال: همسفر آمنه مرزبان خبری
همسفران نمایندگی آبیک

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .