English Version
English

این حرمت و قوانین همگی با تجربه به دست آمده اند.

این حرمت و قوانین همگی با تجربه به دست آمده اند.

دوازدهمین جلسه از دور سی و ششم کارگاه‌های آموزشی ویژه مسافران کنگره 60، نمایندگی ایمان با استادی مسافر محمد جواد، نگهبانی مسافر غلام و دبیری مسافر محسن با دستور جلسه "  حرمت کنگره 60 ، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟ "  در روز شنبه 2 تیر ماه 1403 ساعت 17 آغاز به کار نمود.
خلاصه سخنان استاد:
خدا را شکر می کنم ، که توانستم یک بار دیگر این جایگاه را تجربه کنم تا بتوانم خدمت کنم و آموزش بگیرم.
حرمت، قوانین مهم کنگره 60 است. هر جامعه ای برای اینکه بتواند رشد و بقا داشته باشد، نیاز به یک سری قوانین دارد. این قوانین باعث می شود در جامعه ضعیف تر ها در مقابل قوی تر ها محافظت شوند. این حرمت و قوانین همگی با تجربه به دست آمده اند.


در ابتدای حرمت کنگره 60 گفته شده "هر شخصی با ورود در این مکان باید حرمت آن را رعایت نماید" . این " باید " برای تمام اعضا، یعنی سفر اول و سفر دوم می باشد.
اولین آن هم دروغ گفتن است. من با دروغ گفتن تنها سر خودم کلاه می گذارم و نتیجه آن برای خودم است. من نباید دیگران را به خاطر کارهایشان سرزنش کنم. این اختیار برای یک راهنما است که راه را به رهجویش نشان دهد.
به نظرم رعایت نکردن حرمت کنگره باعث می شود کم کم اجازه آمدن به کنگره از من گرفته شود.
در اوایل سفر اولم یکی از برادر لژیونی هایم بعد از جلسه به دنبال ماشین بود که به خانه برود. من او را سوار کردم و تا یک مسیری او را رساندم. آن روز من نفهمیدم چه کاری انجام دادم. ولی این کار من باعث ایجاد احساس دوستی بین من و آن شخص شد؛ و در ادامه بد سفر کردن من می تواند باعث بد سفر کردن او هم بشود.
نتیجه این شد که آن شخص امروز به کنگره نمی آید و من هم توسط راهنما تنبیه شدم.
من آن روز متوجه شدم اگر این حرمت را رعایت نکنم اجازه ورود به کنگره از من گرفته می شود. از طرفی رعایت حرمت ها باعث می شود که انرژی من روی درمانم متمرکز شود و از مسائل حاشیه ای دور بمانم.


گرد آوری ، تنظیم و ارسال : مسافر مهدی – مسافر علی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .