English Version
English

کنگره بر مبنای تفکر دقیق و آینده نگر آقای مهندس شکل گرفته است

کنگره بر مبنای تفکر دقیق و آینده نگر آقای مهندس شکل گرفته است

جلسه ششم از دوره هشتم سری کارگاه های آموزشی عمومی کنگره ۶۰، ویژه مسافران و همسفران نمایندگی یوسف‌آباد، با استادی راهنمای محترم همسفر محمد، نگهبانی مسافر علی و دبیری مسافر فرید با دستورجلسه «حرمت کنگره ۶۰ ، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟» در روز شنبه مورخ 2 تیر ماه ۱۴۰۳، رأس ساعت 17:00 آغاز به کار نمود.
خلاصه سخنان استاد:
شاکر خداوند و آقای مهندس و بیت گرانمایه ایشان هستم که امروز توفیق خدمت در این جایگاه را دارم تا آموزش بگیرم.
دستور جلسه حرمت کنگره ۶۰ می‌باشد.
سیستم کنگره بر مبنای تفکر دقیق و آینده نگر آقای مهندس شکل گرفته است که در ابعداد گوناگون مشغول فعالیت می‌باشد و دستور جلسات بر مبنای دید نافذ ایشان شکل گرفته است.


جالب است این دستور جلسه بعد از وادی چهارم آمده است و تک تک اعضا در قبال این دستور جلسه مسئولیت دارند تاحرمت را اجرا نمایند، حرمتی که از قوانین مهمتر هستند و حتی ۲ بار خوانده می شود وآن مطالبی است که رعایت آنها باعث محکمتر شدن این ساختار می شود، دوری از مسائلی مانند دروغ گفتن، حرف دیگران را قطع نمودن، شماره دادن و شماره گرفتن، حتی بین راهنما و رهجو باعث استحکام این ساختار می شود.
اعتقاد بنده این است آقای مهندس در وضع این حرمت ها سال ها بعد را دیده اند.
من به عنوان راهنما اگر امروز ذره ای از این حرمت ها عدول کنم بعد از۵۰ سال به ساختاری خواهم رسید که با ساختار کنگره ۶۰ کاملا متفاوت خواهد بود آقای مهندس در اصل با قرار دادن این حرمت ها سد و مانعی در برابر انحراف در ساختار کنگره ایجاد نمودند.
اگر من خود را ملزم به رعایت حرمتها بدانم این امکان را برای استفاده و آموزش انسانهای بسیاری مانند آقایان و خانم های مسافر و همسفر، از این ساختار خواهم شد و باعث ایجاد محیط امن در کنگره 60 خواهم شد.
این فرصتی که امروز به من تحت عنوان مسافر یا همسفر داده شده فرصتی برای تغییر صفت خود می‌باشد ،که فرصت بسیار با ارزشی است و این حرمت ها برای این است که من بتوانم به بهترین شکل از این آموزشها استفاده کنم اگر در این راستا حرکت کنم قطعا حال خوش را بدست خواهم آورد، اما اگر این حرمت ها را رعایت نکنم و مواردی را چشم پوشی نمایم، قطعا آسیب خواهم دید و چه بسا افرادی، که وارد کنگره شدند و این حرمتها را رعایت نکردند و گردباد کنگره آنها را به بیرون پرتاب کرد.
اگر این حرمتها توسط من رعایت شود در نهایت باعث رهایی من از بندهایی خواهد شد که سالها گرفتار آنها بوده ام.
اگر بخواهم توضیح کمی راجع به گروه آقایان همسفر دهم این است که این گروه دقیقا مانند گروه مسافران و همسفران خانم، سی دی و جهان بینی کار می‌کنند، سی دی می نویسند و ایجنت و مرزبان دارند و تمام مواردی که گروه های ۳ گانه دیگر دارند را دارا هستند و این اتفاق به دلیل آن است که تمام اعضای خانواده با مسافر، هم فاز شوند و ارتباط حسی بهتری بین آنها شکل بگیرد.
تهیه گزارش: مسافر محمد لژیون4

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .