English Version
English

رعایت حرمت کنگره۶۰ باعث آسایش، آرامش و داشتن حال خوش می‌شود

رعایت حرمت کنگره۶۰ باعث آسایش، آرامش و داشتن حال خوش می‌شود

بنام نامی عشق قدرت مطلق

کنگره وسیله ای است برای رسیدن انسانها به وادی عشق و آرامش الهی که هدف قدرت مطلق می‌باشد.

بنابراین بر تمامی اعضا کنگره ۶۰ (مسافران و همسفران) واجب و ضروری است که در حفظ و حراست از حرمت آن بسیار تا بسیار کوشا باشند.

زیرا به دلیل اهمیت بسیار بالای این موضوع، حرمت کنگره ۶۰ مجموعا دو بار در طول زمان کارگاه های آموزشی، قرائت می‌شود .

فرا گرفتن حرمت کنگره ۶۰ و رعایت نمودن آن، خصوصا در زندگی روزمره، آرامش، آسایش و در ادامه حال خوش را برای شخص به ارمغان می آورد.

بزرگترین دلیلی که تا کنون کنگره ۶۰ توانسته است در طول سالیان متمادي فعالیت خود بدون کمترین کنش به فعالیت خود ادامه دهد، رعایت حرمت آن توسط اعضا می باشد. هدف کنگره، احيا دوباره انسانها و بازگشت آنها به چرخه زندگی است،از این رو هیچ گونه رابطه کاری و یا مالی بین اعضا در جریان نیست، زیرا باعث تخریب و سلب آرامش آن می‌ شود و دیگر نمی تواند مکان مقدس و امنی باشد.

يکی از مهمترین ارکان کنگره ۶۰ بحث ورزش است و به جرأت می توان گفت که رعایت کردن و مقید بودن اعضا به حرمت کنگره ۶۰ باعث شده که در پارک‌های ورزشی محیطی آرام و سرشار از نشاط و شادی و بدون هیچ گونه تنش و درگیری را شاهد باشیم

انشالله بتوانیم پیام رهایی را خصوصا در تمامی رشته های ورزشی که کنگره در آن فعالیت دارد به سایر انسانها برسانیم و الگوهایی خوب و سفیرانی باشیم برای جمعیت احیای انسانی کنگره ۶۰.

 

مسافر حمیدرضا 

ورزشبان رشته تنیس روی میز

لژیون ۹ نمایندگی سلمان فارسی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .