English Version
English

عامل ترس؛ نداشتن ایمان است

عامل ترس؛ نداشتن ایمان است

جلسه هشتم از دوره دوم لژیون سردار نمایندگی پردیس، با استادی مسافر علی، نگهبانی مسافر مجتبی و دبیری مسافر علیرضا با دستور جلسه «پهلوان» در روز چهارشنبه مورخ 30 خرداد‌ماه ۱۴۰۳ آغاز به کارکرد.



خلاصه سخنان استاد:
من اخیراً از جلسات لژیون سردار در نمایندگی سیمرغ افرادی را ملاقات کردم که اکثراً پهلوان بودند؛ آقای مهندس و راهنمای من همیشه می‌گویند اگر با عقاب بگردید یا با کرکس درنهایت شبیه آن خواهید شد و من امیدوارم با حضور در چنین لژیونی خدمت مالی خود را نیز افزایش بدهم.
آقای زرکش دیده‌بان محترم در مورد وادی چهارم و ارتباط آن با سردار ترس را مثال زدند با مسئولیت سپردن به خداوند، در ابتدا باید دانست که انسان در چه زمانی مسئولیت را به خداوند واگذار می‌کند یعنی پس از آشکار شدن صورت‌مسئله و بررسی آن، توان حل آن نیز ایجاد خواهد شد؛ افراد از این می‌ترسند که شاید نتوانند خودشان آن کار را انجام دهند و همین عامل باعث می‌شود مسئولیت خود را به خداوند بسپارند که درواقع به خویشتن اعتماد و باور ندارد و از قدم گذاشتن در مسیر می‌ترسد سپس می‌گوید هرچه خدا بخواهد زیرا خود نمی‌داند چه می‌خواهد چون خواسته‌ای ندارد.



وقتی فردی می‌خواهد از دارایی خود بگذرد چه دلیلی باعث می‌شود نتواند این کار را انجام دهد؟
عامل ترس؛ نداشتن ایمان است چون من باور ندارم که آنچه می‌بخشم به من بازخواهد گشت؛ در جهان هستی آن‌قدر فراوانی وجود دارد که جایگزین خواهد شد، خدمت مالی و بخشش درنهایت عامل یادگیری و آموزش من خواهد شد؛ برای موفقیت در هر کار باید ابتدا ابزار آن را داشته باشید و پس از تهیه آن ابزار مشخص خواهد شد که آیا انگیزه انجام آن در من وجود دارد یا خیر؛ با هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید به شما اجازه داده خواهد شد که تزکیه و پالایش کنید.
در جهان هستی پول ازنظر اکثر افراد بالاترین ارزش را دارد و بخشیدن آن دل‌بزرگی می‌خواهد؛ در کنگره روش DST وجود دارد و برای بخشش باید آرام‌آرام تمرین کنید تا بتوانید ظرفیت خود را افزایش دهید.

عکاس: مسافر سیاوش
تنظیم و ارسال: مسافر پویان 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .