English Version
English

گفتن حقیقت بهتر از حرف دروغ است

گفتن حقیقت بهتر از حرف دروغ است

گفت و گویی ترتیب دادیم با مرزبان محترم مسافر مرتضی در رابطه با حرمت کنگره 60، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟ توجه شما را به این گزارش جلب می‌کنیم.

به رسم کنگره خودتان را معرفی کنید!

سلام دوستان مرتضی هستم یک مسافر؛ با بیش از ١۰ سال مصرف وارد کنگره شدم، آخرین آنتی ایکس مصرفی تریاک خوراکی. مدت ١۳ ماه و ۳ روز به روش DST همراه با داروی OT به استادی راهنمای عزیزم آقا محمدجواد سفر کردم، رهایی از اعتیاد ١ سال ۶ ماه. در ادامه وارد لژیون وایت شدم مجدداً به استادی راهنمای عزیزم آقا محمدجواد، رهایی از نیکوتین ١۰ ماه. ورزش در کنگره والیبال.

در ابتدا بفرمائید که حرمت کنگره ۶۰ با توجه به چه مواردی نوشته شده است؟

قوانین اصلیِ زندگی هستند که در کنگره باید آنها را رعایت کنیم:

دروغ گفتن: یعنی هیچ دروغی نگوییم حتی اگر به ضرر ما باشد چون، همیشه گفتن حقیقت بهتر از یک حرف دروغ است چون، این دروغ سر آغاز و شروع مشکلات انسان می‌باشد و دروغ مشکلی از زندگی ما حل نمی‌کند. 

 از الفاظ ناشایست بیان کردن: در جلسات از کلمه‌های رکیک استفاده نکنیم یعنی به دیگران توهین نکنیم و احترام کنگره و اشخاص را حفظ کنیم.

آیا میتوانیم بگوئیم که شرط لازم و ضروری برای رسیدن به رهایی، رعایت حرمت کنگره می‌باشد؟ لطفا علت را بفرمائید!

صد در صد باید حرمت‌ها را رعایت کنیم تا به رهایی برسیم، چون یک فرد مصرف کننده هیچ گونه حرمت و قوانینی را رعایت نمی‌کند، پس باید قوانین را رعایت کنیم تا یک سفر شش دانگ داشته باشیم و به حال خوش و تعادل برسیم.

در کنگره، چه‌ کسی مسئول نظارت بر اجرای درست و بی‌نقص حرمت‌های کنگره می‌باشد؟

مرزبان وظیفه دارد که بر اجرای درست و بی نقص حرمت‌ها کوشا باشد و فرد مصرف کننده هم باید اجرای قوانین را وظیفه خود بداند وبه حرمت‌ها احترام بگذارد.

 

در مقابل شخصی که حرمت‌ها ی‌ کنگره را نادیده می‌گیرد،چه عکس‌العملی باید نشان‌ بدهیم؟ 

این هم وظیفه مرزبان است که به شخصی که حرم‌ ها را نادیده می‌گیرد تذکر دهد، که فرد متوجه اشتباهش شود و قطعا کنگره با فرد قانون شکن برخورد می‌کند، ولی نباید برخورد ما خشن و تند باشد که موجب طرد شدن فرد از کنگره شود.

از اینکه وقتتان را در اختیار ما گذاشتید، از شما سپاسگزاریم، در کلام آخر چه صحبتی با مخاطبان این گفت وگو دارید؟

اینکه بدانیم، حرمت های کنگره، هم در کنگره به درد ما می‌خورند، هم در بیرون کنگره و در پی این باشیم که بتوانیم آنها را در زندگی شخصی خود پیاده کنیم تا زندگی آسوده‌ تری داشته باشیم.

 

تهیه مصاحبه: مسافر مسعود لژیون ۷

ویراستار: مسافر مجتبی لژیون ۵

تنظیم: مسافر وحید لژیون ۱۸

ارسال: مرزبان خبری مسافر ایمان

نمایندگی جهانبین شهرکرد /مسافران 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .