English Version
English

مسئولیت مانند یک شمشیر دولبه است .

مسئولیت مانند یک شمشیر دولبه است .

جلسه چهاردهم از دوره هشتم سری جلسات کارگاهی آموزشی عمومی نمایندگی شوشتر در روز پنج شنبه مورخ 1403/03/31 با استادی مسافر کیوان، نگهبانی مسافر سالار ودبیری مسافر بابک با دستور جلسه "وادی چهارم وتاثیر آن بر روی من" ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان کیوان هستم مسافر. خیلی ممنون از نگهبان جلسه و لژیون مرزبانی ، امروز به واسطه این که خدمت گذار بودیم اینجا هستم تا خدمت کنم وآموزش بگیرم.  زمانی استاد جلسه می نشستم فکر می کردم می خواهم چیزی یاد دیگران بدهم اما کم کم با آموزش ورشد جهان بینی در کنگره متوجه شدم هستی هر جایگاهی به انسان می‌دهد به این خاطر هست که فرد در آن جایگاه رشد پیدا کند به تعادل وشناخت نزدیک بشود. دستور جلسه امروز هم در همین مورد صحبت می‌کند در مورد مسئولیت صحبت می‌کند.مشکلات انسان دقیقا" زمانی به وجود می آیند که که مسئولیت خودش را به درستی انجام ندهد. کنگره اولین چیزی که یاد رهجو می‌دهد نظم وانظباط و مسئولیت پذیری هست.زمانی شخص می‌تواند به جایگاه بالاتر و بعدی قدم بگذارد که از انجام مسئولیت هایش برآمده باشد. استاد امین می گوید مسئولیت مانند یک سفر است شخص زمانی می‌تواند از مسئولیت خودش نتیجه لازم را به دست بیاورد که وظایفی که بر عهده اش گذاشتن به انجام برساند وزمانی سفرش به پایان می‌رسد که بتواند آن وظایف را به دیگران هم یاد بدهد مسئولیت مانند یک شمشیر دولبه است هم می‌تواند باعث رشد انسان بشود هم می‌تواند باعث تخریب انسان بشود. من زمانی مسئول سایت بودم فکر می کردم کس دیگری نمی تواند  از پس این مسئولیت بربیاید ولی در واقع این نیروهای بازدارنده و گره مسئولیت، وطمع قدرت من بود که اجازه نمی‌داد من این خدمت را به به کس دیگری واگذار کنم. ولی کم کم دیدگاه من تغییر پیدا کرد کنگره می‌گوید اعتماد کنید ولی کنترل هم داشته باشید.

بچه های خدمت گذار بعد از من آمدند وخیلی خوب کار را انجام دادند.من پیش از کنگره هر مشکلی که پیش می آمد اصلا به این موضوع نگاه نمی کردم که این مسئولیت من هست ومن با انجام ندادنش باعث به وجود آمدن مشکل شده ام کسی که مسئولیت کارهایش را بر عهده نگیرد روز به روز رو به زوال خواهد رفت نیروهای تاریکی و اهریمنی بزرگترین مسئله ای را که مد نظر قرار می‌دهند مسئولیت های انسان هست یک سفر اولی تا زمانی که مسئولیت سفرش را برعهده نگیرد نمی‌تواند اتفاقات خوب پیش رو را تجربه کند مسئولیت سفر را بر عهده بگیرم ،دارو را به موقع بخورم ،فرمانبردار باشم ،سی دی بنویسم تا کم کم حس مسئولیت پذیری در من بیدار شود ، اعتماد به نفس پیدا کنم وبه نتیجه دلخواه برسم . در آخر از جناب مهندس سپاس گذاری می کنم که این بستر را به وجود آورد تا من بتوانم با گره ها ومشکلات خودم رو به رو شوم و آنها را رفع کنم و بتوانم رشد پیدا کنم. از اینکه به حرف های من گوش کردید از همه شما سپاس گذار هستم.

تایپ و ویرایش : مسافرمسعود لژیون یکم

گروه سایت نمایندگی شوشتر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .