English Version
English

تنها یک راه برای درمان وجود دارد، آنهم DST است

تنها یک راه برای درمان وجود دارد، آنهم DST است

 به نام قدرت مطلق اللّه

سلام دوستان ابراهیم هستم مسافر،

روزگار برایم بسیار تاریک و سرد شده بود و مصرف میکردم که زندگی کنم و زندگی میکردم که مصرف کنم.این جلمه 30 سال زندگی مرا به نابودی کشاند و صادقانه که بگویم، بیست سال از بهترین دوران زندگی‌ام را در ترک کردن مواد مخدر از بین بردم، چون مسیر را هر دفعه اشتباه میرفتم. کارم را بخاطر اجبار استفاده از مواد مخدر از دست دادم، شریک زندگیم را به خاطر این اجبار از دست دادم. همه ی ارزش‌های زندگیم را یکی پس از دیگری از دست دادم و هر سری با امید بسوی روشی دیگر برای ترک میرفتم و در آخر به بن بست می‌رسیدم چون دانسته ها و تجربه ها و علم در رابطه با ترک بود و هیچ سیستمی نبود که اعتیاد مرا درمان کند. همه ترکها را در این بیست سال تجربه کرده بودم، از ابوالفضل درمانی، کمپ، کلینیک ترک اعتیاد، آب درمانی انواع ترک اجباری، با زور و کتک، غیرت و اراده و....

همه به بن بست می‌رسید، همیشه صادقانه برای ترک میرفتم و چون فکر و اندیشه در آن نبود با شکست مواجه میشد.تا اینکه پیام کنگره ۶۰ را از طرف خواهرم که با کنگره آشنا بود گرفتم و با ناباوری به خودم گفتم ابراهیم تو که صادقانه میخواهی ترک کنی، بیا و کنگره۶۰ را هم تجربه کن. اولین روزی که وارد جلسات کنگره در کلینیک روزبه اهواز شدم شخصی که در قسمت راهنمایی تازه واردین خدمت می‌کرد، زمانی که صحبت می کرد یک انرژی خاصی داشت که نمیدانم از چه جنسی بود فقط میدانم بیانش طوری بود که فردای آن روز هم به عشق اینکه یک نفر دیگر همانطور صحبت کند، دوباره به کنگره امدم. عشق و خدمت بدون چشم داشت را در کنگره دیدم. با تمام زخمهایم هر روز به التیام بخشیدن جسم و روان و جهان بینی‌ام به صورت مرتب در جلسات شرکت کردم. پیام درمان اعتیاد را از راهنمای خوبم گرفتم و یک کنگره ای شدم و وظیفه خود در این دیدم که دست به قلم شوم و تجربه ام را به دیگران انتقال دهم.

وادی اول میگوید؛ با تفکر ساختارها آغاز می‌شود و بدون تفکر آنچه هست رو به زوال می‌رود.

این وادی دریایی از آگاهی و دانایی است و هر کس به اندازه علم ومعرفت خودش از این وادی یا وادی ها برداشت می‌کند. در ادامه خواستم بگویم فقط کنگره 60 و آقای مهندس با روش DST توانست فرد مصرف کننده را نه ترک بلکه به درمان برساند، در قدیم می‌گفتیم راههای رسیدن به خدا هزاران راه است ولی در کنگره آموختم و آموزش گرفتم که تنها یک راه برای رسیدن به خداست و آن هم صراط مستقیم است.

انشاالله که بتوانم با نگارش این دلنوشته، پیغام درمان واقعی اعتیاد را به یک فرد مصرف کننده برسانم و پیامی باشم تا آن عزیز درمان خود را در کنگره 60 دنبال کند. در آخر با یک بیت از لسان غیب حافظ شیرازی صحبت هایم را به پایان میرسانم.

راهی است راهِ عشق که هیچش کناره نیست

آن جا جز آن که جان بسپارند، چاره نیست

فقط راه صراط مستیم و فقط یک راه برای درمان اعتیاد، آن هم کنگره 60 و با روش DST است.

از راهنمای عزیزم کمال تشکر را دارم که به من این فرصت را داد تا بتوانم چند خطی دلنوشته بنویسم و با همه‌ی شما به اشتراک بگذارم.

اعلام سفر؛

آخرین آنتی ایکس؛ شیره و تریاک

مدت زمان تخریب 30سال

روش درمان، DST

دارو درمان، شربتOT

121 روز است سفرم رو شروع کردم مصرف روزانه، ۲/۵ سی‌سی سه وعده 

در ادامه وارد لژیون ویلیام وایت شدم

آنتی‌ایکس، انواع سیگار

10 روز است سفر میکنم 

روش درمان؛ DST

دارو درمان آدامس نیکوتین

ورزش در کنگره، شنا

به راهنمایی راهنمای خوبم آقا شارود

 

ارسال؛ مسافر محمد لژیون پانزدهم 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .