English Version
English

حرمت، ضامن صلح و آرامش

حرمت، ضامن صلح و آرامش

همسفر مسیح:
دستور جلسۀ این هفته حرمت کنگره 60، چرا رابطۀ کاری و مالی و خانوادگی در کنگره 60 ممنوع است، می باشد. کنگره 60 مکان مقدس و امنی است که هر شخص با ورود به این مکان باید حرمت های آن را رعایت کند. جناب مهندس از همان ابتدا می‌دانستند که مسئله درمان اعتیاد فرد مصرف کننده امری آسان و راحت نیست و مشکلات و مسائل خاص خود را دارد برای همین منظور قوانینی تنظیم کردند که در جلسات قرائت می‌شود و در ابتدا و آخر هر جلسه یادآوری و تکرار می شود. حرمت یعنی حریم. کنگره مکانی مقدس است زیرا هدف آن مقدس است رهایی یک انسان از دام اعتیاد امری بسیار مقدس است و احیای یک نفس است. کنگره 60 حریم مرزها و خطوط قرمز را برای ما در نظر گرفته است تا در کمال آرامش همان را ادامه دهیم. راستی و درستی ضامن سلامتی و پیشرفت ما است و به ما یاد می دهد که چگونه با ضد ارزشها مبارزه کنیم و خود را به سمت ارزشهای خوب ببریم. در کنگره حساب و کتاب مالی با اعضای کنگره یعنی از دست دادن آرامش و حال خوش زیرا تعهد مالی در زمان خودش صورت می گیرد رابطۀ ما با طرف مقابل به مشکل برمی خورد و باعث ورود افراد دیگر به این موضوع می شود و دیگر نمی‌توانیم به راحتی به کنگره بیاییم. در آخر حرمت کنگره 60 رگ حیاتی ما است و نگهدارنده و محافظت کننده ما در برابر آسیب ها است.

همسفر شهین:
کنگره مکانی مانند بهشت است برای به تعادل رسیدن افرادی که خواهان رهایی از بند اعتیاد هستند. ورودی های کنگره ۶۰ افرادی هستند که در هیچ چیز تعادل ندارند و نفس آن ها در اختیار این عجوزه پیر اعتیاد است اما خروجی کنگره بعد از ۱۰ ماه یک انسان متعادل و با منظمی است که قابل مقایسه نیست. حرمت یعنی احترام گذاشتن به شخصی یا چیزی و همانطور که می دانیم کنگره ۶۰، ۱۴ قانون همانند قوانین الهی و اجتماعی دارد که برای اداره یک کشور یا یک سازمان لازم و ضروری است و باید همۀ اعضاء کنگره به این قوانین احترام بگذارند و رعایت نکردن هر کدام از این قوانین باعث بوجود آمدن هرج و مرج در سازمان و شهر وجودی خواهد شد. من می خواهم فقط به یکی از ۱۴ قانون مهم اشاره کنم و آن قانونی است که می گوید: اعضای کنگره ۶۰ نباید با هم رفت و آمد داشته باشند، نباید از وسیله همدیگر استفاده کنند و نباید از هم تلفن بگیرند، خاطر نشان می کنم که باید به تمامی قانون های کنگره احترام گذاشت. شکستن تنها یکی این حرمت ها و رعایت نکردن یکی از این قانون ها می تواند لطمه بزرگی به افراد خواهان رهایی از دام اعتیاد بزند. نمونه آن خواهرزاده من است که همان روز اول برای گرفتن اوتی با دو نفر دیگر از بچه های کنگره همراه شده بود و شکستن این قانون باعث شده بود که هر سه نفرشان همان روز مواد مصرف کنند در صورتی که اگر تنها می رفت یقینا این اتفاق نمی افتاد. بی حرمتی تنها به یکی از این قوانین باعث شد که درمان او ۱/۵ سال به عقب بیفتد. من به عنوان یک همسفر به این درک رسیده ام که حرمت گذاشتن به قوانین کنگره یعنی رهایی از بند اعتیاد و رهایی از بند شیطان و موجب رسیدن به مقام والای انسانیت می شود.

همسفر روشنک:
موضوع دستور جلسه از حرمت های کنگره ۶۰ است و هر مکانی دارای حد و حدود و قوانینی است و کنگره هم دارای قوانین است. من به عنوان رهجو باید این قوانین را رعایت کنم که به حال خوش و درمان برسم. کنگره مکان امن و مقدسی می باشد و طبق هدف ارزشمندی که دارد مصرف کننده گان مواد مخدر را با راهنمایی و آموزش های عالی به درمان و از تاریکی به روشنایی می رساند و در جواب این قوانین که کنگره ۶۰ چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی ممنوع است باید بدانیم این حرمتی است که در بالای دستور جلسه عنوان شده است اگر هر کدام از مسافران یا همسفران در لژیون پولی را قرض بگیرند و نتوانند پس بدهند از خجالت به کنگره نمی آیند و سفرشان خراب می شود. انرژی که ما از جلسات کنگره می گیریم نباید از دست بدهیم. همینطورکه آقای مهندس فرمودند که در کنگره بدون اجازه راهنما شماره دادن و شماره گرفتن ممنوع می باشد و در بیرون از کنگره هیچگونه رفت و آمد و داد و ستد نباید انجام بگیرد و این تجربه سال ها از زحمات و زندگی آقای مهندس می باشد. حریم و حرمت یعنی اندازه نگاه داریم. هر نوشتار در کنگره یک بار خوانده می شود ولی حرمت کنگره ۶۰ در طول جلسه دو بار خوانده می شود و این نشان از اهمیت آن دارد در نتیجه ما دوربینمان را روی خودمان می چرخانیم و با کسب انرژی به حال خوب می رسیم ما باید حرمت ها را بشناسیم و برایشان احترام قائل باشیم.

تایپ: راهنما همسفر فریبا (لژیون دوازدهم)
ویرایش و ارسال: همسفر رها (خدمتگزار سایت)
همسفران نمایندگی مسعود

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .