English Version
English

هدفی که منجر به احیای انسانی شود، مقدس است

هدفی که منجر به احیای انسانی شود، مقدس است

یازدهمین جلسه از دوره دوم کارگاه‌های آموزش مجازی همسفران نمایندگی یوسف‌آباد، با استادی راهنما همسفر لیلا، با دستور جلسه «حرمت کنگره 60، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟» روز شنبه دوم تیرماه 1403 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

دستور جلسه این هفته در رابطه با «حرمت کنگره 60، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع هست؟» هست. در کلام‌الله شریف آمده، «در بهشت برین بهشتیان تنها چیزی که می‌شنوند سلام است "الاّ قیلاً سلاماً سلاما"». کنگره 60 یک مرکز آموزشی و درمانی است و افرادی که به این مرکز مراجعه می‌کنند به جهت احیای خویش و خانواده خویش و کسب سلامتی و همچنین آموزش در این زمینه است؛ به همین جهت هر چه در این مکان افراد مسیر و راه اصلی را بیشتر در پیش بگیرند و به دنبال هدف اصلی خود باشند و از حواشی دوری کنند و بتوانند خود را در مرکز جاده اصلی روبه‌جلو حفظ کنند، به نفعشان است و باعث می‌شود هر چه زودتر و بهتر به هدف اصلی خود یعنی آموزش و درمان برسند.

به همین دلیل بنیان کنگره 60 با همراهی دیده‌بانان قوانین و حرمت‌هایی را تدوین کردند که همه آن‌ها بر اساس تجربه سال‌های زیادی به‌دست‌آمده است؛ مثلاً بارها اتفاق افتاده که افرادی که باهم وارد رابطه کاری شده‌اند و باهم شریک شده‌اند؛ پس از مدتی باهم مشکل پیداکرده‌اند و از درمان و کنگره دور شده‌اند، مثلاً از کسی پول قرض گرفته‌اند و چون توانایی پرداخت قرض خود را نداشته‌اند دیگر به کنگره نیامده و درمان‌نشده‌اند. رابطه خانوادگی هم همین‌طور است، وقتی اعضاء به منزل همدیگر رفت‌وآمد کنند وارد حاشیه شده و پس از مدتی مشکل به وجود می‌آید؛ پس بر همه اعضاء واجب است که پیرو حرمت و قوانین کنگره 60 باشند و به جهت تأکید این حرمت دو بار در جلسه کارگاه آموزشی عمومی خوانده می‌شود.

به‌طورکلی رعایت حرمت منجر به حفظ حریم شخصی شده و مانع ورود هر کس و هر چیزی به حریم انسان می‌شود و او را از امواج و انرژی‌های بیگانه که مناسب با سیستم او نیست و همچنین امواج منفی حفظ می‌کند و درنهایت یک تعادل و تمرکز خوبی در مسیر به انسان می‌دهد. تعادل در مسیر انسان را به سمت رهایی، سپس درمان و در ادامه تعادل واقعی که فوق درمان هست، می‌برد. ازنظر من هدفی که منجر به احیای انسانی شود، مقدس است و مسیری که انسان را به این هدف می‌رساند، موردتوجه بی‌شماری از نیروهای منفی است تا مانع رسیدن شوند؛ چراکه کار نیروهای منفی همین است، بنابراین همواره هوشیار بودن و به خود متذکر شدن بسیار حائز اهمیت است. حرمت، هاله‌ای دور انسان می‌کشد و همچون سپری از انسان در مقابل نیروهای منفی و القاهای مخرب آن‌ها مراقبت می‌کند. درود بر آن کلام خداوند که اگر عملی شود، زمین نیز بهشت برین خواهد شد. سلاماً سلاما" و لاغیر.

رابط خبری: همسفر آرزو رهجوی راهنما همسفر لیلا (لژیون اول)
ویراستاری و ارسال: همسفر سارا، خدمتگزار سایت
همسفران نمایندگی یوسف‌آباد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .