English Version
English

اهمیت دادن و رعایت حرمت‌ها

اهمیت دادن و رعایت حرمت‌ها


جلسه هفتم از دوره پنجم کارگاه‌های مجازی همسفران رودهن با استادی همسفر مهدیه با دستور جلسه " حرمت کنگره ۶۰، چرا رابطه کاری و مالی در کنگره ممنوع است؟" در روز شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ آغاز به کار کرد.


سخنان استاد 
هر مجموعه و هر ساختاری دارای یک سری قوانین می‌‌باشد تا بتواند بقاء خودش را ادامه دهد و رشد کند.
در کارگاه‌های آموزشی کنگره ۶۰ دو مرتبه، یک‌بار در ابتدای جلسه و دیگری در انتهای جلسه حرمت قرائت می‌شود، چرا واژه حرمت استفاده می‌شود؟ زیرا حرمت با کلماتی چون حریم، محرم، احرام و حرام هم خانواده است و این نشان از اهمیت خاص موضوع می‌باشد و اگر امروز کنگره بسیار رشد کرده است یکی از دلایلش آن بوده  است که حرمت‌های آن توسط افراد در گذشته رعایت شده و این مسئله باعث بقاء و رشد کنگره شده است.
کنگره ۶۰ مکانی مقدس و امن است؛ زیرا هدف آن مقدس است و آیا رهایی یک انسان از دام اعتیاد مقدس نیست؟  که به تعبیر کلام‌الله احیای یک نفس احیای کل نفوس است، آیا این کار مقدس نیست؟ بنابراین در چنین مکان و فضایی امنیت بسیار مهم است و هیچ‌کدام از اعضا نباید از آن‌ها عبور کنند؛ زیرا به شخص آسیب می‌رساند و او را از ادامه درمان و یا بعد از درمان از ادامه سفر دوم باز می‌دارد.
مسئله ارتباطات مالی خیلی مهم است و اعضا این را به خوبی دریافته‌اند که حساب و کتاب مالی با یکدیگر؛ یعنی از دست دادن آرامش و حال‌خوش و این موضوع باعث می‌شود دیگر اعضا نتوانند با خیال راحت به کنگره بیایند و اگر کسی در هر جایگاهی به این مسئله وارد شده جایگاه خود را از دست داده است و در نهایت از کنگره جدا می‌شود.
و در آخر رعایت حرمت‌ها خیلی مهم است و باید دانست حرمت‌های کنگره‌۶۰ محدودکننده نیستند بلکه نگه‌دارنده و محافظت‌کننده ما و تک‌تک مفاد آن با ظرافت و تفکری همه جانبه تمام کانال‌هایی که ممکن است به نحوی از آن‌جا به حضور ما در کنگره آسیب برساند را مسدود می‌نماید و رعایت حرمت برای همه می‌باشد و قدیم و جدید ندارد و همان‌گونه که نگهبان کنگره در تمامی نوشتار حرمت اشاره نمودند که بر تمام اعضا فرض است که حریم فوق‌الذکر را محترم شمارند واجب است.

رابط خبری: همسفر آمنه رهجوی راهنما همسفر آذر(لژیون هشتم)
عکاس خبری :همسفر نرگس مرزبان خبری
ارسال: همسفر راحله رهجوی راهنما همسفر مبینا ( لژیون ششم )
وبلاگ همسفران نمایندگی رودهن 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .