English Version
English

مصاحبه با ایجنت نمایندگی مسافر علیرضا

مصاحبه با ایجنت نمایندگی مسافر علیرضا

۱- ضمن عرض سلام و خدا قوت، لطفا طبق رسم کنگره۶۰ خودتان را معرفی نمایید.

سلام دوستان: علیرضاهستم یک مسافر آخرین آنتی ایکس مصرفی: ترياک وشیره، روش درمان: DST، داروی درمان: شربت اوتی،  ۱۱ ماه و ۲۵ روز با راهنمایی آقای مهدی زارع سفر کردم، رهایی: ۱۰ سال و ۸ ماه و درادامه با راهنمایی آقای رضازاده سفر سیگار داشتم، رهایی از بند نیکوتین: ۱۰ سال، رشته ورزشی: والیبال.
۲- لطفا در مورد آشنایی خودتان با کنگره۶۰ توضیح دهید.

من در زمان مصرف راه‌های متعدد ترک را تجربه کرده بودم، تا این‌که در حین مصرف مواد و تماشای تلویزیون متوجه برنامه شروع خوب با مجری‌گری عباس امیرمعافی و گفتگو با جناب مهندس دژاکام شدم و این موضوع را با همسفرم درمیان گذاشته و ایشان با تحقیق و پیگیری از صدا و سیما و شعب تهران، شعبه کردگار‌ی اصفهان را پیدا نمودند که سفر خود را آغاز نمودیم.
۳- به نظر شما چه چیزی باعث ماندگاری در کنگره۶۰ می شود؟

در زمانی که وارد کنگره۶۰ شدم هر خدمت کوچکی که انجام می‌دادم حالم خوب را برایم به‌ همراه داشت که این مهم را  هیچ جای دیگر تجربه نمی‌کردم. با آموزش‌هایی  که در کنگره۶۰ دیدم ، دریافتم که هدف از خلقت  چیزی جز آموزش و خدمت نیست و به همین خاطر تصمیم به ماندن و خدمت در کنگره را گرفتم که حداقل برای جبران خسارت دوران اعتیادم کاری انجام دهم تا هم حال خودم و هم حال دیگران خوب شود و به این نتیجه  رسیدم که انسان به صورت هدفمند به وجود آمده است و هدف، این است که خدمت کند و مسیر خدمت، مسیر تکامل است. تکامل آدمی بایستی انجام شود تا بتواند با موفقیت حرکت به بالا را انجام بدهد و این شد که تصمیم  گرفتم گوشه ای از وقتم را برای کنگره۶۰ بگذارم.
۴- از مسولیت‌ها و وظایف ایجنت، برایمان بفرمایید.

ایجنتی به نظر من، مسولیت بسیار شیرین و آموزنده‌ای است و از نظر کنگره۶۰  رابط بین مرزبانان و دیده‌بانان و تهران است. من همفکری با مرزبانان و حرکت در جهت رشد، شکوفایی و پویایی شعبه و حال خوب اعضاء را از وظایف ایجنت می‌دانم و هدف کنگره۶۰  و آقای مهندس و دیگران هم رسیدن همه به  حال خوش است و من هم از این قانون تبعیت کردم. ایجنت در واقع حکم ریش‌سفید نمایندگی را دارد و باید بتواند به عنوان میانجی‌، از پس مرتفع نمودن کلیه مشکلات بر بیاید.
۵- در طول این چندسال چه جایگاه‌های  خدمتی را در کنگره۶۰ تجربه کرده‌اید؟

به غیر از مرزبانی، در تمامی جایگاه‌ها توفیق  حضور داشتم و هرکدام از جایگاه‌ها بار انرژی  و آموزش خاص خودش را داشته و این انرژی و آموزش به لطف خداوند شامل حال من بوده است.
۶- آیا خدمت کردن به کنگره۶۰  به زندگی شما لطمه وارد نمی‌کند؟

وقتی انسان مسولیتی را می‌پذیرد بایستی آن را به نحو احسن انجام دهد و تلاش و کوشش در این مسیر، وقت و زمان را طلب می‌نماید، نمی‌شود گفت هیچ لطمه‌ای پیش نمی‌آید؛ زیرا باید مدتی از وقت خود را به کنگره۶۰  اختصاص بدهی، اما دستاوردی که خدمت و بودن در کنگره۶۰ برای انسان دارد خیلی بالاتر از چیزهایی است که از دست می‌دهید. من بین مهم و مهمتر که زندگی شخصی و خدمت در کنگره۶۰ بود، خدمت را انتخاب کردم، زیرا دستاورد بیشتری برای من به همراه داشت.     

۷- در پایان اگر صحبتی برای سفراولی‌ها و سفردومی‌ها دارید بفرمایید.

به این عزیزان توصیه می‌کنم که برای انجام هر کاری، ابتدا برای خودمان مسیر و هدف حرکت را انتخاب کنیم و این مسیر و هدف در کنگره۶۰ برای ما مشخص شده است که برای سفراولی‌ها رسیدن به درمان و تعادل مهم است و برای سفردومی‌ها بالا بردن شناخت خود در هستی برای ادامه زندگی و بهتر زیستن مهم وحیاتی است که انشاالله بتوانیم شناخت خودمان را روزبه‌روز افزایش بدهیم.

در پایان از حضرتعالی به خاطر تمام زحماتتان در کنگره۶۰ و نمایندگی ملاصدرا و همچنین به خاطر این‌که وقت گرانبهای خود را در اختیار ما گذاشتید کمال تشکر  را داریم.

تایپ و مصاحبه: مسافر عبدالله
ارسال: سایت نمایندگی ملاصدرا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .