English Version
English

حرمت‌ها دروازه ورود به علم کنگره هستند

حرمت‌ها دروازه ورود به علم کنگره هستند

سلام دوستان حسین هستم یک مسافر
آنتی ایکس مصرفی: تریاک
مدت تخریب: نه سال
مدت سفر: ده ماه و سه روز
روش درمان: D.S.T
داروی درمان: OT
راهنما: آقا ولی‌لله
مدت رهایی: سی و سه ماه
ورزش در کنگره: والیبال

«حرمت کنگره ۶۰»
کنگره مکان مقدس و امنی می‌باشد که هر شخصی با ورود در این مکان باید حرمت آن را حفظ نماید. وقتی صحبت از امنیت می‌شود به کل هستی که نگاه می‌کنیم؛ می‌بینیم که از یکسری قوانین خاصی پیروی می‌کند که موجودات، نباتات و جامدات نیز طبق همین قوانین جهان هستی به وظیفه خود عمل می‌کنند. ولی انسان به دلیل اختیاری که به او داده شده برای زندگی بهتر و تکامل که هدف اصلی است باید علاوه بر قوانین طبیعت از یکسری قوانین فردی و اجتماعی که چراغ راه بوده و توسط ادیان به ما رسیده را رعایت کنیم که اکثرا بر اساس اختیار و جهل از قوانين سرپیچی نمودیم و عرصه را برای خود تنگ کردیم. کنگره‌۶۰ هم مکانی است که این قوانین را در غالب حرمت‌ها و بایدها و نبایدها بیان نموده است و جزء اصول بنیادی برای کیفیت، امنیت وسلامت سیستم میباشد و اصلی‌ترین وظیفه هر شخص می‌باشد که از اهمیت بالایی هم برخوردار است که هر کسی حرمت‌ها و قوانین را محترم بشمارد به قول استادم آقا ولی‌الله «زهی سعادت»
مسافری هم که حرمت‌شکنی کند خود سیستم، شخص را پس می‌زند. این‌گونه می‌شود که آموزش، تغییر و خروج از تاریکی برایش ممکن نیست و تاریخ دوباره تکرار می‌شود. افرادی هم بودند که حرمت‌ها را رعایت نمی‌کردند؛ مثلا ارتباط مالی برقرار می‌نمودند و از کنگره دور می‌‌شدند و یا رهجویی که به راهنمای خود دروغ می‌گوید موفق به اتمام سفر خود نشده است. دروغ بزرگترین ضد ارزش و اولین حرمت کنگره است که هیچ کسی توسط این ابزار به هدفش نرسیده است و یا لباس نا‌مناسب پوشیدن که عدم تغییر در رهجو را نشان می‌دهد.


خلاصه کلام: حرمت‌ها دروازه ورود به علم کنگره هستند، وقتی میتوانیم علم کنگره را دریافت کنیم که از دروازه کنگره وارد شویم یعنی حرمت کنگره را حفظ نماییم. بعد از این مرحله و پذیرفتن حرمت و عمل کردن به حرمت، تازه وارد مرحله شناخت و معرفت می‌شویم که مهمترین بخش و نیاز مسافری است که می‌خواهد از تاریکی عبور کند و به آرامش برسد که «دانایی» نام دارد که در نوشتارها هم به آن اشاره شده است که «سفری است از نادانی به دانایی»
امیدوارم بتوانیم در این مسیر موفق باشیم. باتشکر فراوان از جناب مهندس و خانواده محترمشان و شما عزیزان در گروه سایت

نگارش: مسافر حمزه لژیون۱
ارسال مطلب مسافر رسول 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .