English Version
English

وادی چهارم آخرین گریزگاه را برای من می‌بندد

وادی چهارم آخرین گریزگاه را برای من می‌بندد

جلسه دهم از دوره پنجم سری کارگاه های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی دزفول، با استادی مسافر نوید ، نگهبانی مسافر محمد و دبیری مسافر ابراهیم ، با دستور جلسه « وادی چهارم و تاثیر آن بر روی من » پنج شنبه مورخ ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ راس ساعت ۱۷:۰۰ آغاز به کار نمود.


سخنان استاد:
سلام دوستان نوید هستم یک مسافر.

از نگهبان جلسه ممنونم که به من اجازه دادند در این جایگاه بنشینم و آموزش بگیرم.

امروز آنقدر حس و حال های خوب در شعبه دزفول به من رسیده است، که نمی‌دانم از کجا شروع کنم. خداقوت و خسته نباشید می‌گویم به خدمتگزاران شعبه دزفول، بابت تلاش‌های مکرری که در پارک داشتند. از پارک شروع کردند و امروز نشستند روی این صندلی، و همچنین داشتن این فضای امن را مدیون عزیزان هستیم.
شعبه دزفول پتانسیل این را دارد که رشد کند و رو به بالاتر برود و انشالله که در آزمون راهنمایی هم قبولی داشته باشد، قطعاً همینطور است و من در شعبه دزفول این پتانسیل را می‌بینم و قطعاً ثمره و تلاش این عزیزان به ثمر می‌نشیند.
در مورد دستور جلسه اگر بخواهم صحبت کنم، وادی چهارم و تاثیر آن روی من، که می‌گوید در مسائل حیاتی مسئولیت دادن به خداوند یعنی سلب مسئولیت از خویشتن، من اگر بخواهم از وادی یکم شروع کنم که وادی تفکر است، برای یک ساختار خوب داشتن اولین کاری که من نوید باید انجام بدهم باید تفکر کنم تا بتوانم یک ساختار درست را فراهم کنم. وادی دوم به من می‌گوید: که هیچ موجودی بیهوده خلق نشده است و تمام موجودات ارزشمند هستند و هیچ ناامیدی نباید به انسان دست بدهد و انسان نباید احساس ناامیدی کند. وادی سوم به من می‌گوید که هیچ موجودی به اندازه خود من به من فکر نمی‌کند، افرادی هستند که می‌آیند در این مسیر و به من مشاوره می‌دهند ولی تصمیم آخر و تصمیم گیرنده آخر خود من هستم.


حالا وادی چهارم می‌آید و آخرین گریزگاه را برای من می‌بندد و می‌گوید: از این به بعد من باید مسئولیت تمام کارهای خودم را بپذیرم و اشتباهات را گردن دیگری نیندازم، در این مسیر من همواره باید تلاش بکنم هدفم مشخص باشد، در مسیر باشم و تلاش کنم و بعد هم به خداوند توکل داشته باشم.
خداوند می‌گوید از تو حرکت از من برکت. خداوند به من قطعاً کمک خواهد کرد ولی من باید در مسیر باشم، خداوند راه را گذاشته است ولی تلاش خود من هم شرط است. بعضی وقت‌ها ما خداوند را با غول چراغ جادو اشتباه می‌گیریم، جرم و جنایتی انجام می‌دهیم و گوشه خانه می‌نشینیم و به خداوند می‌گوییم آن را درست کن، ما باید در مسیر قرار بگیریم تلاشمان را انجام بدهیم و توکل هم داشته باشیم، قطعاً هر هدفی که داریم با پشتکار خودمان می‌توانیم به نتیجه برسیم.

گروه سایت نمایندگی دزفول
عکاس و تایپ گزارش: مسافر مهدی
ویرایش و ارسال گزارش: همسفر مهزیار

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .