English Version
English

حرمت‌ها برخلاف قوانین اصلاً قابل تغییر نیستند

حرمت‌ها برخلاف قوانین اصلاً قابل تغییر نیستند

دستورجلسه این هفته حرمت کنگره ۶۰ که چرا رابطه کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟ قوانین کنگره ۶۰ چهارده بند دارد و به این دلیل که بخشی از مسائل را پوشش نمی‌داد توسط آقای مهندس نوشتاری تهیه شد با عنوان حرمت کنگره ۶۰ که در مورد عملکرد و ساختارها، انجام دادن و انجام ندادن‌ها که شاید اتفاقات و پیشامدهایی غیرقابل جبران به وجود بیاورند نوشته شده است.
ریشه حرمت از حرام است، نمی‌توان این چهارچوب را تغییر داد و با رعایت کردن این حرمت‌ها توسط مسافران و همسفران همگی در حاشیه امنیت قرار می‌گیریم و آرامش پیدا می‌کنیم. در ابتدا، حرمت به خود فرد بستگی دارد و تأثیر آن به شخص برمی‌گردد به همین دلیل حرمت از قوانین کنگره بالاتر و مهم‌تر است و در ابتدا و انتهای جلسات دو مرتبه خوانده می‌شود تا اگر شخص تازه‌واردی به کنگره در میانه‌ی جلسه وارد شد در انتهای جلسه این حرمت را شنیده باشد و با دقت به مفاد آن عمل نماید.
با رعایت کردن حرمت‌ها می‌توان با تمرکز به درمان رسید و اما پیام حرمت: کنگره مکان مقدس و امنی است چون کمک می‌کند که شخص مسافر از دام اعتیاد رهایی یافته و به صراط مستقیم راه پیدا کند و با خیال راحت و در امنیت به درمان خود بپردازد و دور از حواشی و راه‌های فرعی دیگر به مسیر خود ادامه دهد. دروغ نمی‌گوید چون کار درمان خود را باید شفاف انجام بدهد. الفاظ ناشایست، شایسته رهجو و مسافر نیست. از پوشش نامناسب استفاده نکند که مخصوص مسافر و همسفر است، لباس مناسب کنگره آراسته، پوشیده و تمیز می‌باشد و همه موارد جز اصول ارزشی و اخلاقی می‌باشند. در ارتباط مالی، خانوادگی و کاری ممکن است اختلافاتی به وجود آید و ارتباط بین راهنما و رهجو تیره و تار گردد. حضور رهجویان مشروط به رعایت تک‌تک این موارد است مسافری که با جهل و نادانی حریم زندگی خود را ویران کرده و با اجازه دادن به ورود افراد مختلف به زندگی خود باعث شکستن حرمت‌ها شده و مشکلات خانوادگی ایجاد کرده در کنگره فقط با راهنمای خود در ارتباط می‌باشد و با رعایت حرمت‌ها نمونه و الگویی برای تازه‌واردین به کنگره است.
در رابطه خانوادگی اگر مادر و دختر یا دو خواهر و یا دو دوست در یک لژیون قرار بگیرند به راحتی نمی‌توانند مشکلات خود را مطرح نمایند. در رابطه مالی به یکدیگر پول قرض نمی‌دهند زیرا در صورت عدم برگشت پول، شخص شرمنده شده و از کنگره فاصله می‌گیرد.
حرمت‌ها برخلاف قوانین اصلاً قابل تغییر نیستند و به طور کلی تمام بندهای حرمت کنگره ۶۰ با دقت و تفکر تنظیم گردیده تا مسافر سفر خودش را با لذت به پایان خط برساند و برای حفظ روابط بایستی در هر جایگاه خدمتی که هستیم حرمت‌ها را رعایت نماییم و بر تمام اعضای کنگره ۶۰ فرض است که حریم را محترم شمارند.


نویسنده: همسفر لیلا مرزبان نمایندگی شادآباد
عکاس: همسفر پرنیا رهجوی راهنما همسفر فتانه لژیون چهاردهم
ویراستاری و ثبت: همسفر فاطمه رهجوی راهنما همسفر فتانه لژیون چهاردهم
همسفران نمایندگی شادآباد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .