English Version
English

گروه خانواده- تمام انرژی صرف درمان و آموزش شود

گروه خانواده- تمام انرژی صرف درمان و آموزش شود

اولین جلسه از دوره دوم کارگاه‌های آموزش مجازی کنگره۶۰ نمایندگی آزادشهر با استادی همسفر زهرا رهجوی، راهنما همسفر ملیحه با دستور جلسه «حرمت کنگره۶۰؛ چرا روابط کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟» در روز شنبه ۲ تیر‌ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

خلاصه سخنان استاد:

هنگام ورود به کنگره و با شنیدن مکرر پارامترهایی از حرمت کنگره ۶۰ که شامل دروغ گفتن، علیه شخصی سرزنش کردن، حرف یکدیگر را قطع کردن، بحث سیاسی کردن، الفاظ ناشایست بیان کردن، بدون اطلاع و هماهنگی هر پولی دریافت و یا پرداخت کردن، متوجه شدم هدف من در کنگره آموزش گرفتن و خدمت کردن و یک رهجوی منظم بودن است و برقراری روابط مالی، کاری و خانوادگی در کنگره ۶۰ باعث در حاشیه قرار گرفتن و از مسیر آموزش دور شدن، می‌شود؛ باید من رهجو از این قوانینی که در کنگره ۶۰ وجود دارد تبعیت کنم. و از موارد ضد ارزشی و ضد اخلاقی دوری کنم. و هر جلسه بیشتر از همیشه به این قوانین پایبند باشم تا با آرامش کامل و بدون کم ترین تنشی بتوانم در این مسیر حرکت کنم و مستدام باشم و تمام انرژی و زمان حضور در کنگره را صرف درمان مسافرم و آموزش گرفتن کنم؛ بنابراین کنگره این حد و مرز و خطوط قرمز را مشخص نموده تا بتوانیم با خیال آسوده و بدون هیچ دغدغه‌فکری و ذهنی به راه خود که همان درمان و مسئله اعتیاد است بپردازیم.

بایستی قوانین را رعایت کنیم، در غیر این صورت کنگره برای من مکان امنی نخواهد بود و وارد شدن به این مسائل یعنی جایگاه خود را از دست دادن و از کنگره جدا شدن.

بنابراین هدف از وضع این قوانین در کنگره ۶۰ جز نگهدارنده و محافظت کننده، چیز دیگری نیست و من رهجو با رعایت این قوانین باعث رشد و پیشرفت و گسترش کنگره ۶۰ می‌شوم تا این مکان امن همچنان پابرجا بماند و افراد زیادی در این مکان به درمان اعتیاد برسند و از کنار هم بودن با عشق، مهر، محبت و احترام لذت ببریم و آن را در هستی پا برجا نگهداریم و هدف اصلی کنگره ۶۰ که خدمت کردن به هستی و به ارمغان آوردن آرامش و ساختن جامعه‌ای سالم است را از یاد نبریم.

قطعا خداوند یار و همراه افرادی است که در یاری رساندن به کنگره از انجام کوچکترین خدمت‌ دریغ نمی‌کنند. باید هر روز خداوند را شاکر و سپاسگزار باشیم که در این مکان امن و مقدس حضور داریم و می توانیم هنر درست زندگی کردن را بیاموزیم و در زندگی خود کاربردی کنیم.
از آقای مهندس سپاسگزارم که  با بنا نهادن کنگره و حرمت آن فضای کنگره را برای ما تبدیل به مکانی امن کرده‌اند .

رابط خبری: همسفر سعیده، رهجوی، راهنما همسفر ملیحه
عکس،  ویراستاری و ارسال همسفر ناهید، مرزبان خبری
همسفران نمایندکی آزادشهر

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .