English Version
English

جامع‌ترین خودآموز

جامع‌ترین خودآموز

ششمین جلسه از دوره چهارم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی طارم با استادی راهنما مسافر محمود، نگهبانی مسافر محمدباقر و دبیری مسافر حسن با دستور جلسه  "کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر و تصاویر آن " پنج‌شنبه24 خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان محمود هستم یک مسافر
من ابتدا خدا را شکر می‌کنم که به من اجازہ دادہ شد تا یکبار دیگر در این جایگاه قرار بگیرم، خدمت کنم و آموزش ببینم اولا خیلی خوشحالم که چهره‌های  جدید میبینم، هم در بین مسافران و هم در بین همسفران ؛ این نشان می‌دهد که ما داریم کارمان را درست انجام می‌دهیم.
خیلی سریع می‌روم سراغ دستور جلسه، چون معتقدم کتاب 60درجه کاملترین؛جامع‌ترین و بهترین خودآموز در درمان اعتیاد در دنیاست. تمام کتاب‌ھایی که در مورد اعتیاد نوشته شدہ است، همه آنها اینطور است که فقط توضیح داده اند که چه اتفاقاتی افتادہ است و اعتیاد چگونه به وجود آمده است.
هرکس به طریقی وارد مسیر اعتیاد شده است. کتابھای بیرون از کنگرہ، شرح اعتیاد را نوشته‌اند؛ آنجایی که به این سوال می‌رسند چیکار باید بکنیم همه عاجز می شوند و بهترین کاری که می کنند این هست که می آیند و برای ترک از راههای مختلف استفادہ میکنند و همیشه برگشت دارند. کسی که ترک می کند بعد از یک مدت برمی‌گردد. چون بیماری را نمی توانند ترک ‌کنند.
کتاب 60 درجه اولین کاری که انجام میدهد می آید و به روش درست شرح میدهد. می گوید که به روش درست چه اتفاقی افتادہ است. بعد روش درمان اعتیاد را به بهترین روش و بهترین قلم ممکن توضیح میدهد. یکی از ویژہ گی ھای کتاب 60 درجه  این است که اگر شخصی دکترا داشته باشد میتواند این کتاب را بخواند و متوجه بشود و اگر شخصی سواد نداشته باشد یا کم سواد باشد هم این کتاب را بخواند و راھکار پیدا بکند. خیلی از خانوادہ ھا و همسفرانی که یکی از عزیزانشان درگیر اعتیاد هستند ؛ با خواندن این کتاب مسیرشان مشخص می شود و کسانی که در کنگرہ به درمان اعتیاد ایمان ندارند هم با خواندن این کتاب ایمانشان بیشتر می شود، من همیشه  در لژیون به بچه ها می‌گویم که خیلی وقتها در کنگرہ مشکل ما ایمان است؛ ما ایمان نداریم که درمانی وجود دارد. من زمانی که وارد کنگرہ شدہ بودم میگفتم اینجا هم مثل جاھای دیگر است و فرقی ندارد. به مرور که در کنگرہ ماندم و تغییرات رو ایجاد نمودم و تغییرات در زندگیم بوجود آمد. کم کم ایمان آوردم .یکی از چیزھایی که تغییر را در مسافران زیاد می کند؛ ھمین کتاب 60 درجه است.
کتاب 60 درجه به عقیدہ  من  کاملترین ، جامع ترین و بهترین روش درمان اعتیاد و درمان سیگار است و درمان مسائل این چنینی را اقای مهندس در کتاب 60 درجه تشریح کردند. یکی دیگر از ویژگی ھای این کتاب تصاویر آن است. کسی که دفعه اول به کنگرہ بیاید و این تصاویر را نگاہ کند شاید از آن برداشتی نداشته باشد که این تصاویر چیست؛ ولی آن شخص که سفر میکند و کتاب را می خواند. این تصاویر را حس می کند. در داخل تصاویر انواع و اقسام حس ھا به انسان دادہ می شود. یک جا درگیر مشکلات میشود، یکجا به هم‌ می‌ریزد. یک جا خوب می شود و یک جا رحمت خداوند می‌خواهد او را برگرداند به تاریکی و در قسمت ھای مختلف سفر، انسان را راهنمایی می‌کند؛  مثلا تصویر اول : تصویر جادہ کوھستانی است که سرعت و نحوہ درمان اعتیاد را نشان می‌دهد.
همه به دنبال این هستند که  خیلی سریع به خواسته هایشان برسند و به درستی و نادرستی آن فکر نمی‌کنند و همیشه مشقھایشان بی محتوا و ناتمام می مانند. این تصویر اول می گوید که  اصلا دنبال روش کوتاہ نباشیم و تصویر دوم یک درخت پوسیدہ را نشان می‌دهد و منی که درگیر اعتیاد شدم مثل درخت پوسیدہ ام . درخت پوسیدہ جایگاه موریانه و حشرہ ھاست و منبع تغذیه است. انسان های مصرف کننده  هم اینگونه هستند. دوستان مصرف کننده مثل موریانه اند و تمام مصرف کننده ھا از نور خداوند که همان منبع هستی و ریشه های درخت است، منع شده اند به همراه یکسری تصاویر دیگر.
همه این ھا کنار هم باعث میشود کسی که خواهان در مان اعتیاد باشد اگر این کتاب را بخواند میتواند مسیر را مشخص کند. من جلسه قبل هم گفتم آن مسافری که در سفرش نمیداند که چه کاری باید بکند، باید برود و کتاب 60 درجه رو بخواند و آن همسفری که برای کمک به درمان مسافرش به کنگرہ آمده است باید برود و کتاب 60 درجه را  بخواند. چون همسفر ھا بالھای پرواز هستند و زمانی این بال ھا شروع به بال زدن می کنند که در مسیر درست قرار داشته باشند.
در کتاب 60 درجه روش درست درمان اعتیاد و روش درست کمک به یک مسافر نوشته شده است. من همیشه میگویم مصرف کننده ھا خیلی خوشبخت هستند چون اکثر مصرف کنندهھایی که دیده ام خانوادہ ھای صبور و همسران بزرگواری دارند و اگر همسفران محترم کتاب 60 درجه را بخوانند خیلی بهتر میتوانند به مسافرشان کمک کنند . متشکرم

مرزبان کشیک مسافران: مسافر زکریا
مرزبان کشیک همسفران: همسفر رقیه
خدمت گزاران سایت نمایندگی طارم
عکس: مسافر امین مرزبان خبری
تایپ : مسافر مهدی لژیون یکم
ویراستاری و ارسال: مسافر کامران لژیون یکم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .