English Version
English

گروه خانواده - این مکان محل انسان سازی است

گروه خانواده - این مکان محل انسان سازی است

خدا را شکر می‌کنم که در کنگره ۶۰ شعبه طارم هستم و دارم خدمت می‌کنم. از آقای مهندس و خانواده محترمشان تشکر می‌کنم که این بستر را فراهم کردند تا من همسفر آموزش ببینم؛ دستور جلسه حرمت کنگره ۶۰ چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ۶۰ ممنوع است؟

حرمت کنگره ۶۰ خیلی به ما کمک کرده حتی از قوانین ما هم خیلی مهم تر است در اول جلسه حرمت کنگره ۶۰ خوانده می‌شود و همچنین در آخر جلسه هم خوانده می‌شود، حفظ قوانین و رعایت حرمت‌ها در کنگره ۶۰ از جایگاه خاصی برخورددار است.

حرمت و قوانین کنگره ۶۰ مرز بین افراد را مشخص می‌کند، در حرمت کنگره ۶۰ می‌خوانیم کنگره ۶۰ مکان مقدس و امنی می‌باشد که هر شخصی با ورود به این مکان باید حرمت آن را حفظ کند؛ این مکان محل انسان سازی است و احیای انسانی در این مکان صورت می‌گیرد و به چه صورت؟ وقتی فرد مصرف کننده‌ای با انواع و اقسام موادمخدر و با بی تعادلی و پرخاشگری‌های روحی وارد کنگره شده و در مقابل انسان کاملی تحویل داده می‌شود این یک احیا است.

در کنگره ۶۰ از لباس و پوشش مناسب استفاده کنیم که این مسئله در هر دو بخش مسافران و همسفران باید رعایت شود؛ در نوشتار می‌گوید بدون اجازه راهنما تلفن دادن و تلفن گرفتن ایجاد هر گونه ارتباط خارج از کنگره ۶۰ ممنوع است و یا هر گونه پولی را دادن و گرفتن ممنوع است.

چرا نمی‌توانیم پولی را به یک سفر اولی بدهیم؟ چون به خاطر شرایطش او نمی‌تواند پول را پس بدهد دیگر به کنگره ۶۰ نمی‌آید و ما باعث می‌شویم که آن شخص از درمان باز بماند.

ما عملی به ظاهر نیک انجام داده‌ایم؛ انشاالله که ما هم بتوانیم به حرمت‌های کنگره ۶۰ احترام بگذاریم و آن‌ها را عملی کنیم و تشکر می‌کنم از کسانی که در کنگره ۶۰ خدمت‌ می‌کنند و همچنین تشکر ویژه از راهنمای خوبم همسفر پروانه که برای شعبه طارم زحمت می‌کشند و ایجنت شعبه طارم هستند و خداقوت به همه عزیزانی که در سایت کنگره ۶۰ زحمت می کشند.

 

نویسنده: همسفر پریسا، مرزبان گروه خانواده
ارسال: همسفر مرضیه رهجوی راهنما همسفر پروانه (لژیون دوم)
همسفران نمایندگی طارم

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .