English Version
English

قوانین کنگره در جامعه و خانواده نیز قابل‌اجرا می‌باشند

قوانین کنگره در جامعه و خانواده نیز قابل‌اجرا می‌باشند

جلسه یازدهم از دوره اول کارگاه‌های آموزشی مجازی همسفران کنگره ۶۰ نمایندگی آبیک با دستور جلسه «حرمت کنگره ۶۰؛ چرا رابطه کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟» با استادی همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر پروانه در روز شنبه 2 تیرماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

خلاصه سخنان استاد:

«کنگره» مکان مقدس و امنی می‌باشد که هر شخصی با ورود در این مکان باید حرمت آن را حفظ نماید. دروغ گفتن، علیه شخصی سرزنش‌کردن، حرف یکدیگر را قطع نمودن، الفاظ ناشایست بیان‌کردن، در جلسه بدون اجازه سخن‌گفتن، بحث سیاسی نمودن، بدون اطلاع و هماهنگی هر گونه پولی را دریافت و پرداخت‌کردن، هر گونه وجهی را در قالب قرض یا وام به هر شخصیت حقیقی و حقوقی پرداخت‌کردن، از لباس و پوشش نامناسب استفاده‌کردن، بدون مجوز راهنما تلفن دادن یا تلفن گرفتن و یا هر گونه ارتباطی بیرون از کنگره برقرار نمودن، از موارد ضدارزشی و ضداخلاقی می‌باشد.

در کنگره ی ۶۰ حرمت دو بار خوانده می‌شود، یک‌بار در ابتدای جلسه و بار دیگر در انتهای جلسه زیرا در کنگره حرمت از اهمیت بالایی برخوردار است. هر شخصی که وارد کنگره می‌شود ابتدا باید حرمت آن را حفظ کند و قوانین و حرمت کنگره را محترم بشمارد.

در کنگره هیچ‌کس حق ندارد به دلیل بالابودن جایگاه خدمتی یا هر چیز دیگری به کسی بی‌احترامی کند و این به‌خاطر حرمت و قوانین کنگره است. ما باید از کنگره الگوبرداری کنیم و این قوانین را در زندگی نیز کاربردی کنیم؛ زیرا قوانین کنگره در جامعه و خانواده نیز قابل‌اجرا می‌باشند.

درست است که در کنگره مصرف‌کنندگان مواد مخدر به درمان می‌رسند؛ اما مهندس دژاکام از لحظهٔ تأسیس کنگره، قوانین و حرمت‌هایی بسیار درست برای سیستم در نظر گرفتند تا کسی در این مکان مقدس بی‌قانونی نکند. هر چند که شاید در گذشته بی‌قانونی‌های بسیاری از شخص سرزده باشد، اما در این مکان با رعایت اصول و قوانین به خود و دیگران و کنگره احترام گذاشته است.

چرا رابطه کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ۶۰ ممنوع است؟ در کنگره ۶۰ دو سفر اولی‌ها به‌هیچ‌وجه نباید با یکدیگر در ارتباط باشند؛ زیرا به دلیل عدم آگاهی امکان دارد که به یکدیگر راهکارهای نامناسب بدهند و هر دو از کنگره دور شوند و یا اینکه از نظر رابطه کاری نباید در ارتباط باشند؛ زیرا در ادامه به مشکلات متعددی برخورد می‌کنند و امکان دارد به سفر خود لطمه وارد کنند و در حاشیه قرار گیرند.

ما به کنگره می‌آییم تا درمان شویم قرار نیست که در این مکان به ما کار بدهند یا شریک مالی شویم؛ زیرا در این شرایط نیز به خود و کنگره آسیب جدی وارد خواهیم نمود و رابطهٔ خانوادگی در کنگره ممنوع است؛ زیرا تجربه نشان داده است، کسانی که حرمت‌ها را رعایت نکرده‌اند به طور خودکار از سیستم خارج می‌شوند.

 

عکس، ویراستاری و ارسال: همسفر آمنه، مرزبان خبری
همسفران نمایندگی آبیک

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .