English Version
English

مصاحبه صبح جمعه در پارک ملت شهرضا

مصاحبه صبح جمعه در پارک ملت شهرضا

صبح جمعه مورخه یکم تیر ماه ۱۴۰۳ در پارک ملت شهرضا، خدمت مسافر مهرداد از لژیون هفتم رسیدیم تا راجع دستور جلسه حرمت کنگره ۶۰ چرا رابطه کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ۶۰ ممنوع می‌باشد گفتگویی داشته باشیم نظر شما را به این گفتگو جلب می‌نمایم.
لطفاً به رسم کنگره خودتان را معرفی کنید.
سلام دوستان مهرداد هستم یک مسافر
آخرین آنتی ایکس مصرفی متادون و قرص، مدت تخریب سیزده سال، روش درمان دی اس تی، داروی درمان شربت اوتی، یازده ماهه سفر می کنم در لژیون هفتم به راهنمایی آقا سعید، ورزش در کنگره بدمینتون.
 به نظر شما چرا حرمت کنگره ۶۰ یکی از ضروریات کنگره می‌باشد؟
هر سازمان و هر تشکیلات و مجموعه‌ای که دارای حداقل دو عضو باشد حتما باید دارای قوانین و ضوابط خاص خود باشد. ما در مجموعه‌ای مهم و اساسی به نام کنگره ۶۰ که هدف اصلی بنیانگذار آن نه تنها بحث درمان قطعی بیماری اعتیاد برای بیماران خواستار رهایی می باشد بلکه مبحثی به مراتب بالاتر و آن شناخت انسان و مقام والای انسانی می باشد. بنابراین قطعاً چنین تشکیلاتی که دربرگیرنده یک مصرف کننده گاها بسیار خطرناک  می باشد حتما باید قوانینی برای متعادل کردن این فرد با آموزشهای کنگره درنظر داشته باشد.

 تاثیر جهان بینی و آموزش‌های آن در کنار حرمت و قوانین کنگره چگونه است.
به هرحال وقتی انسان با مقوله ای بسیار کلیدی به نام جهان‌بینی و آموزشها و کارگاههای عمومی و خصوصی و مفاهیم آن آشنا می گردد قطعاً اگر آموزش پذیر باشد و آنها را کاربردی کند، خود به خود نحوه ارتباط عمومی و تشخیص هنجار از ناهنجار و ارزش از ضدارزش برای او آسان می‌شود و توقع چنین شخصی از خود بالا می رود. من خودم به شخصه نه تنها در کنگره بلکه در مکانهای دیگر از لباس، گفتار، کردار و حتی افکار ناشایست سعی می‌کنم پرهیز نماینم و این نتیجه آموزش‌های کنگره می‌باشد.


 
چند مورد از حرمت‌های کنگره که اعضای کنگره موظف به رعایت آنها هستند را بیان فرمایید و درباره آن توضیح مختصری بفرمایید.
دروغ گفتن.

در کنگره ۶۰ مسافران از پنهان‌کاری و دروغ گفتن به مقدار قابل توجهی خودداری می‌کنند اساس کار ما در کنگره برپایه محبت، عشق و ایمان است ما در کنگره به یکدیگر اعتماد می کنیم پس از دروغ تا جای ممکن خودداری می کنیم.
الفاظ ناشایست بیان کردن.
محیط کنگره جایی برای بکار بردن الفاظ ناشایست و نابهنجار و کوچک کردن اشخاص و موارد ضدارزشی دیگر نیست. ما آموزش می‌گیریم که به یکدیگر احترام بگذاریم. مصرف کننده هایی که سبک کردن و دست انداختن از عادتهای رایجشان بوده، حال یاد می‌گیرند که به یکدیگر احترام بگذارند و بزرگی خود را در گرو احترام به دیگران می‌دانند.
علیه شخصی سرزنش کردن.
یکی از موارد مهم حرمت رعایت این نکته است که افراد نباید یکدیگر را مسخره کرده و یا ذهنیت افراد را نسبت به هم خدشه دار کنند. حفظ آبرو و حریم افراد از نکات ضروری در کنگره می باشد.
از پوشش نامناسب استفاده کردن.
لباس نامناسب فقط برای خانمها نیست. مسافران مرد باید از پوشیدن تی شرت و لباس کثیف و نامناسب و خواباندن پاشنه های کفش و سر وضع نامرتب شدیداً خودداری کنند.
نداشتن هرگونه ارتباط مالی و کاری با یکدیگر در کنگره.
اعضای کنگره باید از برقراری هرگونه داد و ستد و داشتن ارتباط خارج از کنگره، قرض یا وام و ... شدیداً خودداری کنند. چون هرگونه پیش آمد و اتفاق ناخوشایند باعث لطمه اساسی و گاها غیرقابل بازگشت برای طرفین خواهد داشت.
به عنوان کلام آخر اگر صحبتی دارید بفرمایید.
من به عنوان یک رهجوی سفر اول خداوند را بسیار سپاسگزار هستم و از  بستر مناسبی که برای من در کنار درمان 
اعتیاد و نحوه نگرشم در مورد جهان هستی، انسان و مواد مخدر توسط بنیان‌گذار کنگره ۶۰ بوجود آمده و یک راه درمان غیر بازگشت که در دنیا واقعاً شگفت انگیز است، قرار گرفته است شاکر و قدردان هستم. به امید سلامتی روزافزون جناب آقای مهندس دژاکام و استاد امین و همه دیده بانان و تک تک خدمتگزاران کنگره ۶۰ در تمامی شعب.
به امید جهانی شدن کنگره ۶۰.
از اینکه به صحبتهای من گوش کردید صمیمانه سپاسگزارم.

با تشکر از گروه خدمتگزاران سایت پارک ملت شهرضا.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .