English Version
English

تا مسئولیت‌پذیر نباشیم، نمی‌توانیم حرکتی داشته باشیم

تا مسئولیت‌پذیر نباشیم، نمی‌توانیم حرکتی داشته باشیم

جلسه اول از دوره چهارم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰؛ نمایندگی الوند با استادی مسافر روح‌الله، نگهبانی مسافر امیر و دبیری همسفر رضا با دستور جلسه "وادی چهارم و تأثیر آن روی من " پنجشنبه 31 خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۶ شروع به کارکرد.

سخنان استاد:
قبل از هر چیز می‌خواهم به نگهبان و دبیر جدید تبریک بگویم و امیدوارم چهارده جلسه خوب و پر باری را داشته باشند. خیلی خوشحالم که در این جایگه حضورداشته تا اولین مشارکت را داشته باشم.
دستور جلسه هفتگی وادی چهارم و تأثیر آن روی من است. تیتر وادی می‌گوید در مسائل حیاتی به خدا سپردن، یعنی سلب مسئولیت از خویشتن، این وادی می‌خواهد بگوید مسئولیت بر گردن شخص خودمان است و ما را با خودمان آشنا کند. نکته جالبی که برای من پیش آمد دفعه قبلی که استاد بودم همین دستور جلسه بود و با خودم فکر می‌کردم که باید یک‌گیر بزرگی در این وادی داشته باشم. در زمان مصرف یک دیوار خرابی در خانه ما بود که هر کس می‌آمد می‌گفت روح‌الله این دیوار را درست کن و من همیشه از خداوند می‌خواستم که دیوار را برای من درست کند، به کنگره آمدم سفر کردم و رهایی گرفتم، دیوار تعمیر شد و من فقط حرکت کردم، قبل از آن‌من در قعر تاریکی‌ها بودم و از خودم هیچ حرکتی نداشتم. یک سفر اولی وقتی‌که وارد کنگره می‌شود مسئولیت کارهایش را باید خودش بپذیرد، راهنما همراه او سفر می‌کند ولی هیچ‌گاه نمی‌تواند جای او این کار را انجام دهد، باید مسئولیت به‌موقع شربت خوردن، خواب مرتب، صبح به استخر رفتن، جمعه در پارک حضور داشتن را خود به عهده بگیرم.

در سفر دوم هم همین‌طور وقتی یک مسئولیتی به من واگذار می‌شود باید آن را درست و به‌موقع انجام بدهم تا بتوانم به دیگران خدمت کنم. انشالله همه ما در هر جایگاهی که هستیم، بتوانیم خدمتگزار خوبی برای کنگره باشیم و اگر سفر اولی هستیم بتوانیم سفر خود را به نحو احسن انجام داده و از امکانات کنگره به‌خوبی استفاده کنیم.

مرزبان کشیک: مسافر علی
تایپ و تنظیم: مسافر احد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .