English Version
English

در بدن انسان سیستم ایکس وجود دارد

در بدن انسان سیستم  ایکس وجود دارد

امروز جلسه اول از دوره یازدهم سری کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰، ویژه مسافران و همسفران، در نمایندگی شهباز، با استادی مسافر راهنما  حسین ، نگهبانی مسافر علی‌کوثر و دبیری مسافر احمد، با دستور جلسه( وادی چهارمدر مسائل  حیاتی، به خداوند مسئولیت دادن، یعنی سلب  مسئولیت از خویشتن) در تاریخ؛ پنج‌شنبه ۳۱ خردادماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان حسین هستم یک مسافر.
خدا را شکر می‌کنم که امروز هم شعبه هستم.از راهنمای خودم، آقای محسن تشکر می‌کنم. از اکبر اقا راهنمای لژیون  چهارم تشکرمی‌کنم که‌ به‌ من اجازه دادن در این جایگاه قرار بگیرم.
رهائی از بند نیکوتین آقای سلمان را،به خودش،به خانواده محترمشان، به راهنمای محترم آقای مسعود تبریک عرض می‌کنم.

دستورجلسه وادی چهارم. درمسایل حیاتی مسولیت دادن به خداوند، یعنی سلب مسئولیت ازخویش است.اول وادی مطرح می کند.یعنی آن چیزی که مربوط به زندگی ما می شود. ما اگر بخواهیم مسولیت خودمان را به خداوند واگذار کنیم.این یعنی سلب مسئولیت از خودمان ،

مسولیت یعنی مورد سؤال قرار گرفتن. يعنی یکسری مسائل به من مربوط می‌شود که اگر من درست انجام‌ ندهم،مورد سوال قرار می‌گیرم. باید جوابگو باشم.علت اینکه زمان مصرف این کار را انجام می دادم .مسؤلیت های خودم را به خداوند واگذار می‌کردم. دنبال این بودم که گره‌ها و مشگلاتی که برای من پیش می آمد خداوند به صورت معجزه آن را حل کند.

آن‌ چیزی که‌ من توی کنگره یاد گرفتم، جایگاه خودم را ، جایگاه خداوند را نمی شناختم. توی وادی چهارم آمده است اول بایدنسبت به خودم شناخت پیدا کنم. آقای مهندس توی بحث درمان اعتیادانسان را این طورمعرفی می کند.که انسان از صور آشکار یعنی جسم فیزیکی، و صورت پنهان، عقل،ذهن،کالبد دوم و نفس تشکیل گردیده است.

کسانی می‌خواستند اعتیاد را درمان کننداگرموفق نبودند چون ازجسم انسان‌شناختی‌نداشتند.

اگربخواهیم یک مشگلی را حل کنیم.اول باید راجع به آن شناخت داشته‌ باشیم.اگر یه ماشین خراب داشته باشیم.بخواهیم آن را درست کنیم، اول باید نسبت به خود ماشین اطلاعاتی پیدا کنیم.جسم انسان از میلیاردها سلول تشکیل شده است.سیستم ایکس وجود دارد اینها از تعادل‌ خارج شده است.چون موادبیرونی جایگزین مواد داخلی شده است.

وقتی آقای مهندس دژاکام متوجه‌ این موضوع شد توانست مسئله درمان اعتیاد را حل کند.خیلی از افراد که در کنگره ۶۰ ،درمان شده اند می گویند خدا را شکر که مصرف کننده شدیم.به خاطراینکه متوجه شده است که این انسان آنقدر قوی است که توانسته اعتیادش را درمان کند.مصرف کننده ها بسیار آدمهای قوی و با اراده ومحکمی هستند

سی دی موسی آقای استادامین را گوش دادم ونکته ای که من یاد گرفتم انسان یک خواسته دارد.یک اختیار. با این خواسته و اختیار راهش را انتخاب می کند.می تواند راه ارزش‌ها را طی کند.می تواند راه ضد ارزش ها را انتخاب کند.تا زمانی که انسان زنده‌ است این دو راه برای انسان همیشه است.از اینکه به صحبت‌های من توجه نمودید تشکر می کنم
تایپ: مسافر مجتبی لژیون چهارم
تنظیم:مسافر رحمن

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .