English Version
English

کنگره را الگو خود قرار بدهیم

کنگره را الگو خود قرار بدهیم

جلسه پنجم از دوره‌ ی دوم لژیون سردار ویژه مسافران نمایندگی صالحی۲ به استادی پهلوان مسافر سعید و نگهبانی مسافرمجید و دبیری موقت مسافر علی اکبر روز شنبه۲۶خرداد۱۴۰۳ با دستور جلسه " وادی چهارم و تاثیر آن روی من"راس ساعت ۱۵:۳۰ آغاز به کار نمود.

 

خلاصه سخنان استاد؛

سلام دوستان سعید هستم یک مسافر، خدا را شاکر و سپاسگزارم که امروزم توفیق نصیب شددر جمع شما عزیزان هستم تا آموزش بگیرم، دستورجلسه وادی چهارم است، در مسائل حیاتی به خداوند مسئولیت سپردن یعنی سلب از مسئولیت خویشتن.

 برای لژیون سردار هر ماه یک دستور جلسه توسط آقای زرکش و مهندس تعیین می‌شد و می‌آمد لژیون سردار راجع به آن صحبت می‌کردند، مثلاً ماه قبل دنورو بخشش بود، این ماهم جلسه پهلوان بود آقای مهندس فرمودندراجبه این موضوع دیگر نمی‌خواهد صحبت کنید، دستور جلسه امروزهمینطور که از سرتیتر آن پیداست می‌گوید در مسائل حیاتی مسئولیت رابه خداوند واگذار نکنید، یه جمله خیلی واضح و قشنگ جمله‌ای که اگر من مسافر بخواهم کاربردی کنم واقعا منفعت‌های خیلی زیادی دارد.

 علت آن چیست؟ به من خداوند اختیار داده است خداوند من را مختار کرده است، یک زمانی خداوند به انسان اختیار داد و در واقع انسان را سر دوراهی قرارداد یک راه راه درستی و ارزشمند یک راه راه غلط و ضد ارزشی و به انسان اختیار داد که راه را انتخاب کند.

من پیش خودم می‌گفتم که به ما اختیار داد چه خوب بود که این راه ضد ارزشی نبود، و بعد دیدم که معنی پیدا نمی‌کند. وقتی به انسان اختیاری می‌دهند باید حق انتخاب هم بهش بدهند، یا اگر مسئولیتی بهش می‌دهند باید بهش اختیار بدهند که مسئولیتی را که بهش دادند انتخاب کند، بلکه پاداش و جزای آن هم به خودمان برمی‌گردد، خداوند فرموده که اگر ذره یا مثقالی کار خیر انجام بدهی و یا مثقالی کار بدی انجام بدهی به خودت برمی‌گردد. در مسئولیت به ما تفکر داده است که به چه چیزی فکر کنیم و یا به چه چیزی نباید فکر کنیم، اگر به منفی فکر کنیم آخرش می‌شود استرس و نا امیدی ، مریضی اگر به چیزهای خوب فکر کنی می‌شود شادی و سر زنده بودن.

آقای مهندسم می‌فرمایند تریاک رااگر دست یک حکیم حاذقی باشد می‌شود دارو اگر تریاک را بدهند دست یک فردی که ناشی هست می‌شود خانمان سوز، از ترکیب مواد مخدر با انسان اعتیاد به وجود می‌آید.

گاهی هست که در منزل نشسته ایم و می‌گویم خداوند روزی منو می‌دهد، هر آنکه دندان دهد نان دهد درسته این ضرب المثل سر جای خودش ، اون زمانی که خداوند می‌خواست انسان را خلق کند اول شرایطش را بر روی زمین مهیا کرد اول نباتات گیاهان کره زمین آب هوا همه این‌ها را فراهم کرد، بعد انسان را فرستاد بر روی کره زمین گفت سعی و تلاش کن مایحتاج خودت را به دست بیار این وادی در واقع این را می‌خواهد به من بگوید خداوند هست کمک می‌کند، خداوند از رگ گردن به انسان نزدیک‌تر است،امایک سری ساز و کار دارد اگر بخواهی کمک کند باید در راهش باشی، اگر می‌خواهی اعتیاد را درمان کنی در راهش قرار بگیری،بخواهی روزی داشته باشی باید سر کار بروی، مهندس می فرمایند در این وادی کنگره را الگوی خود قرار بدهید از اینکه به صحبت های من توجه کردید متشکرم.

 

تایپ:مسافر علی اصغر

تنظیم :مسافر محمدحسین 

با تشکر از مسافران نمایندگی صالحی۲ 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .