English Version
English

مسئولیت انسان را به صلح و آرامش می‌رساند

مسئولیت انسان را به صلح و آرامش می‌رساند

جلسه سیزدهم، از دوره پنجم لژیون سردار کنگره۶۰؛ نمایندگی امین قم، ویژه مسافران با استادی پهلوان محترم مسافر ناصر، نگهبانی راهنمای تازه واردین مسافر مهدی و دبیری راهنما محترم مسافر مجید، با دستورجلسه "وادی چهارم و تاثیر آن روی من"  روز سه‌شنبه 29 خرداد ماه ۱۴۰۳ رأس ساعت 17:30 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان ناصر هستم یک مسافر
خدا را شاکرم که در این جلسه هستم و از نگهبان و ایجنت تشکر می‌کنم که اجازه دادند در این جایگاه قرار بگیرم.
دستور جلسه وادی چهارم و تأثیر آن روی من می‌باشد. مسئولیت همان خدمت‌هایی است که من در کنگره انجام می‌دهم و وقتی یک خدمتی را به درستی انجام می‌دهم درب‌های جدیدی برایم باز می‌شود.
من همیشه فکر می‌کردم مسئولیت زحمت و تلاش است. مسئولیت انسان را به صلح و آرامش می‌رساند و روز به روز قوی‌تر می‌کند و این اتفاق زمانی می‌افتد که من به مسئولیتم ارزش قائل باشم. رابطه مسئولیت حدومرز من با خداست که چقدر به من فرصت می‌دهد و من ناشکری می‌کنم، به من اجازه می‌دهد در لژیون سردار دنور یا پهلوان شوم و من می‌گویم فعلاً ولش کن. خداوند خیلی مهربان است، همه جوره من را دوست دارد و اتفاقات خوب را برای من می‌خواهد؛ فقط کافی است حواس خودم را جمع کنم.
در کنگره که قرار می‌گیرم خدمتم را به‌خوبی انجام بدهم و این باعث می‌شود که عمر کنگره‌ای من بیشتر شود. در این حالت پیش خانواده و محل کارم وضعیت بهتری دارم. هرچقدر کارهای خدمتی کنگره‌ام را بهتر انجام دهم، بیرون رشد بیشتری می‌کنم.

تایپ: مسافر محمد جعفری
ارسال خبر: مسافر صادق شکری
تنظیم توسط گروه سایت نمایندگی امین قم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .