English Version
English

ازنظر کنگره تا زمانی که یک شخص با هر مصرفی،نوع نگرش و تفکرش عوض نشود امکان ندارد درمان بشود

ازنظر کنگره تا زمانی که یک شخص با هر مصرفی،نوع نگرش و تفکرش عوض نشود امکان ندارد درمان بشود

جلسه هشتم از دور بیستم سری کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره 60 ویژه مسافران و هم‌سفران شعبه دهخدا قزوین با دستور جلسه وادی چهارم و تأثیر آن روی من با استادی راهنمای محترم مسافر علی،نگهبانی مسافر کریم و دبیری مسافر مجید روز پنجشنبه تاریخ1403/03/31 ساعت 16 آغاز به کار نمود.

 


خلاصه سخنان استاد:سلام دوستان علی هستم یک مسافر،خدا را شاکرم که امروز در این جایگاه نشسته‌ام و اولین مشارکت را انجام می‌دهم،از همه شما که اینجا به‌موقع حضور پیدا کردید ممنونم که نظم را رعایت کردید چون پایه و اساس کنگره 60 نظم است.
دستور جلسه امروز دو قسمت است،قسمت اول وادی چهارم و قسمت دوم تولد پنج سال رهایی و آزادمردی عباس عزیز.
قسمت اول که کنگره 60 بر اساس سه ضلع جسم،روان و جهان‌بینی به انسان کمک می‌کند،ازنظر کنگره تا زمانی که یک شخص با هر مصرفی،نوع نگرش و تفکرش عوض نشود امکان ندارد درمان بشود.
امروز اگر اینجا هستیم قرار است روی جهان‌بینی کارکنیم که چه‌کار باید بکنیم،چهار وادی اول وادی تفکر است که فکرها را آماده می‌کند.
شخص در وادی چهارم به‌جایی رسیده که چک‌ها برگشت‌خورده،همسرت یا رفیقت یا مادرت بهت اعتماد ندارند،بچه‌هایت قبولت ندارند،راهی دیگر نمانده،می‌گویی خدایا مال و زن و بچه و خانه و همه‌چیزم رفت ولی یک فرصت دیگری به من بده خوب می‌شوم و دیگر مواد نمی‌زنم،خداوند هم غول چراغ جادو نیست،راهنما و مهندس و ایجنت هم معجزه نمی‌کنند.
حوزه مسئولیت خداوندکاملا مشخص است،امروز اگر معتاد هستی خودت کردی خدا چکار کند،برخیز و تلاش کن.
خودکرده را تدبیر است،ما ادای آدم‌های خوب را درمی‌آوریم که خداوند گول بخورد،این‌ها جواب نمی‌دهند،نباید از همسر و رفیق و کسی کمک خواست بلکه باید آستین بالا زد و همت کرد،آن‌وقت است که از نتیجه از زندگی راضی خواهی بود.
در مورد قسمت دوم دستور جلسه باید خدا را شکر کنیم که آزادمردی عباس عزیز را جشن می‌گیریم،عباس چند سالی است که در کنگره خدمت می‌کند و الآن هم شال سبز دارد،به خودش و خانواده‌اش و جناب آقای مهندس تبریک میگویم.
خلاصه سخنان مسافر: سلام دوستان عباس هستم یک مسافر تنها خواسته‌ای که من از خداوند دارم سلامتی جناب آقای مهندس و خانواده محترم ایشان است.
از همه عزیزانی که در جشن امروز شرکت کردند تشکر می‌کنم.
سخنان هم‌سفر: من هم خدا را شکر می‌کنم که در بین شما عزیزان هستم از جناب آقای مهندس برای فراهم کردن این بستر تشکر می‌کنم.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .