English Version
English

بودن در ضد ارزش ها بخاطر نداشتن اطلاعات و منیت و غرور است

بودن در ضد ارزش ها بخاطر نداشتن اطلاعات و منیت و غرور است

جلسه چهاردهم از دوره هشتم از سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه مسافران نمایندگی حافظ با استادی مسافر علی و نگهبانی مسافر علی اصغر و دبیری مسافر صفی الله با دستور جلسه “ وادی چهارم و تاثیر آن بر روی من " باعنوان ( در مسائل حیاتی به خداوند مسئولیت دادن یعنی سلب مسئولیت از خویشتن )در روز چهارشنبه مورخ ۳۰ خرداد ماه سال ۱۴۰۳ راس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استا‌د:

سلام دوستان علی هستم یک مسافر خداوند را شکر می‌کنم که یک بار دیگر توفیق حاصل شد تا در این جایگاه خدمت کنم و آموزش بگیرم از گروه مرزبانی و ایجنت محترم و نگهبان جلسه و راهنمای محترم آقا علیرضا تشکر میکنم.

دستور جلسه وادی چهارم می باشد ، که در مسائل حیاتی به خداوند مسئولیت  سپردن یعنی سلب مسئولیت از خویشتن است ، در این وادی به سه مولفه اصلی و  مهم ( نفس ، اختیار و پذیرش مسئولیت )  اشاره شده است، که گویی این وادی در این محور فعالیت می کند .

در آموزش های کنگره ۶۰ در مورد نفس زیاد اشاره  کرده اند ، که نفس سه مرحله دارد ، و نفس هر انسانی تعيين موجودیت همان انسان می باشد ‌. فرض کنید در کشوری چندین اتومبیل باشد هیچ کدام از پلاک ها مشابه پلاک دیگری نمی باشد ، نفس هم دقیقا همین می باشد  که پلاک مختص یک فرد می باشد .

مسئله اختیار که قدرت مطلق پس از خلق انسان او را بر سر دو راهی قرار داد که یکی فسق و فجور ، و دیگری صلح آمیز و تقوا می باشد ، بنده وقتی فرمانبردار نفس اماره خود باشم می توانم مسیری را اختیار کنم که به فجور برسد ، و یا بالعکس می توان به تقوا رسید  پس نفس هر  انسان تعیین کننده  او می باشد .

یکی از اختیارات این می باشد  که از زیر بار مسئولیت شانه خالی می کنیم  ، و  به خاطر بی توجهی و تنبلی از خداوند می خواهیم  مشکلاتمان را حل کند ،  بعضی از دوستان می گویند که از خداوند می خواهیم که به ما کمک  کند  اگر  در مسیر درمان قرار گرفته باشیم ، و با آموزش تفکر ، سعی و تلاش خودمان می توانیم  به  درمان قطعی برسیم  ، و قدرت مطلق هم در این مسیر قطعا ما را یاری خواهد کرد .

بنده  بخاطر نداشتن آگاهی از ۵۳ سال سن که ۴۴ سال در اعماق  تاریکی ها بودم نمی دانستم که انسان حق  انتخاب  دارد  ، در هیچ جایی آموزش نگرفته بودم و این  باعث  شد  من ۲۴ سال در نا آگاهی ، و ۲۰ سال دیگر  در  تاریکی اعتیاد باشم ،  و قطعا نداشتن اطلاعات و احساس منیت و غرور که من همه چیز را می دانم باعث شد در مسیر ضد ارزش ها قرار بگیرم.

الان بعد از چند سالی که در کنگره هستم آگاه شده ام که عظمت انسان یعنی الان خوشحال و در جمع  شما دوستان عزیز هستم و در این  سیستم چند سالی که  خدمت می کنم توانسته ام خودم را بشناسم.

مراسم قدردانی و اهدای لوح تقدیر راهنما محترم مسافر علی بختیاری.

در ادامه انتخابات نگهبانی را داشتیم خداقوت خدمت مسافر علی اصغر بابت ۱۴ جلسه ای پر انرژی و تبریک خدمت مسافر محمد.

تهیه و تنظیم مرزبان خبری مسافر محمد.
متن خبر مسافر میلاد لژیون پنجم.
ویرایش مسافر محمد صادق لژیون دوم.
عکس و بارگزاری مسافر مهدی لژیون ششم.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .