English Version
English

من اختیار داشتم که مسیر درست را انتخاب کنم

من اختیار داشتم که مسیر درست را انتخاب کنم

یازدهمین جلسه از دوره دوازدهم کارگاه‌های آموزش خصوصی همسفران آقا، نمایندگی شادآباد؛ به استادی مسافر علی، نگهبانی همسفر احسان و دبیری همسفر حسین؛ با دستور جلسه "وادی چهارم و تأثیر آن روی من" پنجشنبه 24 خردادماه ۱۴۰3، ساعت ۱۵:۰۰ آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان علی هستم همسفر. خیلی خوشحال هستم که امروز در این جایگاه قرارگرفته‌ام و می‌توانم خدمت کنم. من بیش‌تر از هر موضوعی، خودم از اینکه در این جایگاه قرارگرفته‌ام بهره‌مند خواهم شد و نیازمند این هستم که آموزش دریافت  کنم؛ برای همین از همه شما سپاسگزارم که من را در جمع خودتان پذیرفته‌اید.
دستور جلسه وادی چهارم است که می‌گوید، در مسائل حیاتی، سپردن مسئولیت به خداوند، یعنی صلب مسئولیت از خویش. من بین ارزش و ضد ارزش، ضد ارزش را انتخاب کردم و به عمق تاریکی‌ها رفتم. من اختیار داشتم که مسیر درست را انتخاب کنم، پس مقصر این موضوع خودم هستم و نمی‌توانم بگویم دیگران باعث شدند که من مصرف‌کننده شوم.

من زمانی که مصرف می‌کردم، همیشه از دیگران توقع داشتم، پدرم، مادرم، برادرم و دیگران را مقصر مشکلات خودم می‌دانستم و همیشه هم می‌گفتم که آن‌ها مقصر هستند. اینکه من از همه توقع داشتم به‌جز خودم و یا اینکه مسئولیت‌های خودم را انجام نمی‌دادم و به خدا واگذار می‌کردم، به‌مرورزمان مشکلات عدیده‌ای را برای من و خانواده‌ام ایجاد کرده بود.
در وادی‌های کنگره به من گفته می‌شود که باید تفکر کرد، بیهوده قدم به این حیات نگذاشته‌ام و وادی هشتم می‌گوید که با حرکت راه نمایان می‌شود. آموزش‌های کنگره به من می‌گوید که باید تفکر کنم و دست بر زانوی خودت بگذارم و حرکت کنم، وگرنه ساکن می‌مانم و درگیر تاریکی‌ها می‌شوم.
 

تایپ و ویراستاری: همسفر مهرداد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .