English Version
English

گروه خانواده: خلاصه سی دی موسی 2

گروه خانواده: خلاصه سی دی موسی 2

خلاصه سی دی موسی ۲ (استاد امین)
استاد امین فرمودند که من تجربه کاهش وزن داشتم قبلاً در دوران دبیرستان و دانشگاه ولی با روش و متد آقای مهندس نبوده است. هریک کیلو اضافه وزن یک سال سن انسان را می‌برد بالا. اضافه وزن در انسان توهم پیری ایجاد می‌کند. سیگار هم همین طوره کسی که سیگارمی سیستم ایمنی بدنش افت می‌کند و در سن کم سکته می‌کند روش درمان این‌ها تو کنگره توجه می‌شود و ما یاد می‌گیریم از این‌ها استفاده می‌کنیم تا زندگی بهتری داشته باشیم.
داستان حضرت موسی خیلی شبیه به داستان ما هست از جهاتی نکته تشابهی این است که آنجا فرعون بود و سلطه داشت اینجا تاریکی اعتیاد و مواد مخدر هست وهمان بردگی را مواد مخدر بر ما داشت کا می‌خواهیم ازاین مسله خارج کنیم و بیرون بیاییم مساله‌ای ای که وجود دارد خواسته‌های نفس است. پس قدرت اصلی که در این داستان وجود دارد خواسته‌ها بود.
دوتا الگو داریم برای رسیدن به خواسته‌ها الگوی فرعون که می‌گوید وقتی خواسته دارم به هر قیمتی باید به آن برسم، بعد خواسته خداوند را می‌گوید الگوی خداوند هم مطرح می‌شود که از روشی که با کمترین کنش بهترین کار را انجام می‌شود. ما سعی می‌کنیم شبیه الگوی خداوند باشیم و خودمان را به آن نزدیک کنیم اگر برای اجرای خواسته‌ات هر کاری بکنی شما به نیروی شیطانی نزدیک هستی و نیرویت نیروی منفی هست ولی اگر با کمترین کنش و کمترین تخریب عمل کنی شما به خداوند نزدیک هستی.
پس رسیدن به خواسته ها جای خودش و روش رسیدن به خواسته‌ها خیلی خیلی مهم است اگر کسی بتواند این کار را انجام دهد او به آرامش می‌رسد و هم به خواسته‌اش می‌رسد. فرعون معجزات حضرت موسی را قبول نمی‌کند می‌گوید این‌ها جادو هست وتو جادوگر هستی چون که فرعون تکبر داشت و تبهکار بود.
داستان دریا که شکافته می‌شود می‌تواند دریای علم هم باشد که حضرت موسی دریای علم را می‌شکافد و آن دانشی که به‌وجود می‌آید باعث می‌شود آن انسان‌هایی که در اسارت هستند به واسطه آن دانشی که کسب می‌کنند از آن اسارت آزاد می‌شوند. خب بعد از این که علم اعتیاد شکافته شد مصرف کننده‌های مواد مخدر از اعتیاد نجات پیدا کردند ولی کسانی که روش‌های غلط درمان را انجام می‌دادند از بین رفتند.
این‌ها برای ما درس است که وقتی از تاریکی اعتیاد یا جهان تاریکی خارج می‌شویم و وارد روشنایی می‌شویم در مرحله دوم و سفر دوم که به مراتب هم سخت است وهم سهل، در آن مرحله دوم مبارزه و تلاش ادامه دارد بایستی آن قسمت دوم را با تلاش و دارایی تکمیل کند اگر ناآگاه باشد و برود دنبال خیلی از چیزهایی که دوباره برمی گردی به یک شکل دیگر در جهان تاریکی و دوباره همان چرخه تکرار می‌شود. پس این‌ها و داستان‌ها جاری هستند و هم خروج انسان از تاریکی و دوباره برگشتش به تاریکی این‌ها همیشه جاری هستند و تمام نمی‌شوند اما در ادامه با لذت همراه می‌شود اگر درست حرکت کنی دیگر برایت سخت نیست.

همسفر معصومه لژیون یکم
تنظیم و ویراستاری ونگارش متن: همسفر فا طمه لژیون یکم به راهنمایی همسفر نیره

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .