English Version
English

کنگره ۶۰ پهلوان پرور است

کنگره ۶۰ پهلوان پرور است

سلام دوستان مهری هستم همسفر

به گروه وبلاگ خدا قوت می‌گویم و از خانم مریم عزیز تشکر می‌کنم. درست است که می‌توانیم عنوان پهلوانی را داشته باشیم، اما چقدر زیبا است که بتوانیم به مرام و مسلک پهلوانی برسیم.

من اولین و آخرین پهلوان کنگره را آقای مهندس می‌دانم که از تمام چیزهایی که به دست آورده‌اند از جمله روش DST، مال، جان و خانواده‌شان در جهت احیای انسان‌ها مایه گذاشتند و می‌گذارند.

در کنگره هر چیزی بر اساس آموزش به دست می‌آید و انتخاب این جایگاه به این دلیل است که انسان‌ها بتوانند نفس‌شان را ارتقاء دهند، چراکه همه آموزش‌ها ما را به این سمت می‌برد که ما در کنترل نفس خود به تکامل برسیم.

کنگره بر اساس انفاق شکل‌ گرفته است و من تصور می‌کنم آن موجی که تمام افراد را به کنگره کشانده است، همین موج بخشندگی و انفاق است. ما به‌واسطه طول موج مشترکی که داشتیم به کنگره متصل شدیم.

آقای مهندس روش DST را انفاق کردند و به ما بخشیدند. زمانی که بنیان و ریشه از بخشندگی تغذیه می‌شود، در ادامه میوه آن، اعضای لژیون سردار، دنورها و پهلوان‌ها می‌شوند و این بخشندگی در درون ما نهادینه شده است. رسیدن به هر جایگاهی در کنگره یک زمان مشخصی دارد که تنها جایگاه خدمتی لژیون سردار است که ماندگار است و تغییر نمی‌کند و حتی در بُعدهای بعدی هم می‌تواند همراه ما باشد. همان‌طور که آقای مهندس هم فرمودند: "پهلوانان نمی‌میرند" چون خدمت مالی که هر شخص با همه توان خودش در لژیون سردار انجام می‌دهد، در نوع خودش یک پهلوان است.

به‌نوعی دیگر می‌توانیم بگوییم کنگره پهلوان پرور است. چرا؟ زیرا همه ما همسفران و مسافران توانستیم بر نفس خودمان پیروز شویم و غلبه کنیم. وقتی‌که مسافری نتواند مواد خودش را ببخشد، مواد به او بخشیده نمی‌شود؛ یعنی تا زمانی که یک‌پنجم از موادش را کم نکند، نمی‌تواند یک‌پنجم دانایی و حال خوش دریافت کند.

اساس کار بر مبنای بخشش است. ما در گذشته نفس می‌کشیدیم، اما زنده نبودیم و به‌نوعی راه را گم‌ کرده بودیم و این یخ‌زدگی به این دلیل بود که در اختیار خودمان نبودیم و همه‌چیز را از دست داده بودیم و آسیب زیادی دیدیم. اما همان‌طور که خدا مردگان را زنده می‌کند، آقای مهندس و روش DST هم به اِذن خدا همین کار را برای همه ما انجام داد.

لژیون سردار، مرتبه بالاتری از درجات آن است و هر فردی به‌اندازه توان خودش انفاق می‌کند. دستگیری و کمک به دیگر انسان‌ها و اینکه بتوانی از خودت بگذری و درد دردمندی را حس کنی، همین‌که همه از یک پیکره متصل به‌هم هستیم و می‌خواهی درد دردمندان که تو را هم آزار می‌دهد درمان کنی و این اتفاق خوب برای تمام افرادی که در کل دنیا هستند و گرفتار درد اعتیاد هستند، رخ دهد و آن‌ها هم به این روش دست پیدا کنند و درمان شوند و تنها راهی که وجود دارد این است که علم کنگره جهانی شود.

به لطف خداوند و آقای مهندس ما ساخت دانشگاه را داریم و این تنها راهی است که می‌تواند این علم را در اختیار جهانیان قرار دهد و بین‌المللی کند. امیدوارم ما هم بتوانیم قدمی هرچند کوچک در برآورده شدن آرزوی آقای مهندس برداریم و امیدوارم روزبه‌روز به افرادی که می‌توانند دست‌گیری کنند و یاران ثابت‌قدمی برای آقای مهندس باشند، اضافه شوند و در لژیون سردار و در کل شعب پهلوان‌های زیادی داشته باشیم.

تهیه و تنظیم: همسفر مریم رهجوی راهنما همسفر صبا لژیون یکم 
ویراستاری و ارسال: همسفر اکرم رهجوی راهنما همسفر صبا لژیون یکم 
همسفران نمایندگی شادآباد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .