English Version
English

این بهترین سفر زندگی من است

این بهترین سفر زندگی من است

به نام قدرت مطلق الله
در ابتدا خدای خود را سپاسگزارم که در مسیر کنگره قرار گرفتم تا بتوانم آموزش بگیرم و به حال خوش برسم. دقیقاً ۸ سال پیش زمانی‌که دخترم تازه به دنیا آمده بود مسافرم به دلیل مشکوک بودن مصرف مواد دستگیر شده بود و من تازه متوجه شدم که او درگیر اعتیاد شده‌است؛ حال خوبی نداشتم و بسیار ناامید بودم تمام تلاش خودم را کردم که بتوانم به مسافرم کمک کنم اما بی‌فایده بود و با رفتن به کمپ دچار تخریب‌های بسیار زیادی شد.

زندگی برایم بسیار سخت شده‌بود و با مسائل و مشکلات بسیاری زندگی می‌کردم، مسافرم نیز با تمام وجود خواستار رهایی از اعتیاد بود که خوشبختانه یکی از همکارانش کنگره ۶۰ را به او معرفی کرد که از خداوند بهترین‌ها را برای ایشان خواستارم. اصلاً از وجود همچین مکانی اطلاعی نداشتم خدا را شکر می‌کنم که اکنون در کنگره حضور دارم و زندگیم به آرامش رسیده‌است.

اکنون  ۸ ماه است ما در کنگره هستیم و سفر می‌کنیم و این بهترین سفر زندگی من است، آقای مهندس و راهنمای خوبم همسفر الناز راه درست زندگی کردن و درست اندیشیدن را به من آموزش می‌دهند، اینکه در این مسیر حتماً باید آن زمان لازم رعایت شود تا بتوان به آن نتیجه خوب و مطلوب که همان رسیدن به مقصد راستین می‌باشد طی شود و این نکته را باید بدانم که موفقیت در این مسیر نیاز به سعی و تلاش من و قرار گرفتن در مسیر صراط مستقیم دارد.

از خدای خوبم سپاسگزارم و آقای مهندس و همسفر الناز عزیز که بسیار دلسوزانه مرا در این مسیر همراهی می‌نمایند تا بتوانم به آن آرامش و آسایش در زندگی برسم تشکر می‌کنم و بهترین‌ها را برای این عزیزان خواستارم.

نویسنده: همسفر رویا رهجوی راهنما همسفر الناز (لژیون هفتم)
تایپ و رابط خبری: همسفر معصومه رهجوی راهنما همسفر الناز (لژیون هفتم)
عکس و ارسال: همسفر زینب, مرزبان خبری
همسفران نمایندگی حافظ

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .