English Version
English

حضور در کنگره خاصیت موجی و ذره‌ای را به تعامل می‌رساند

حضور در کنگره خاصیت موجی و ذره‌ای را به تعامل می‌رساند

ما باید تمام تجربیات خودمان را درقالب اعتیاد و‌ درمان اعتیاد به صورت مقاله، دلنوشته، شعر‌ و یا مطلب در‌ سایت کنگره ۶۰ بگذاریم تا دیگران بتوانند از تجربیات ما استفاده کنند و‌ حتما به سایت کنگره ۶۰ سر بزنید و حمایت کنید.
تمام هستی ‌و موجودات شامل دو ویژگی هستند؛
یک خاصیت ذره‌ای و دوم خاصیت موجی، در جلسات کنگره هم کارگاه آموزشی ‌‌و هم لژیون هر دو‌ لازم و‌ ملزوم محسوب می‌شوند در واقع می‌توان گفت که مکمل یکدیگر هستند.
فرد مصرف کننده همه چیز خود را از دست داده است اعتماد به نفس، استقلال شخصیت و…که با حضور در کنگره و در کارگاه آموزشی خاصیت موجی او بیدار می شود.
در تعامل با دیگران این خاصیت موجی ایجاد می‌شود و با حضور در لژیون به آن خاصیت ذره‌ای که در درون فرد است و موجودیت فرد را‌ بالا‌ می‌برد دست پیدا می‌کند.
حال اگر فردی بگوید من فقط از کارگاه آموزشی استفاده می‌کنم و یا بالعکس فقط از لژیون استفاده می‌کنم این فرد ساختارش رشد نکرده است و انرژی و پتانسیل فرد به دست نیامده است.
پیوند محبت بین اعضای کنگره خاصیت موجی را افزایش می‌دهد؛ خاصیت موجی ارتباط و تبادل بین ذرات جهان هستی ‌است.
خاصیت ذره‌ای خاصیتی هست؛ که با استفاده از آن فرد موجودیت پیدا می‌کند.
در زمان قدیم خاصیت موجی زیاد بود؛ چون تمام مردم در‌ رفت‌ و آمد بودند به اقوام سر می‌زدند؛ ولی در زمان حال خاصیت ذره‌ای زیاد شده است و همه افراد فقط با خانواده خودشان پدر و مادر، خواهر وبرادر هستند و بچه‌ها اقوام دور‌تر را نمی‌شناسند.
کسی که مدام می‌خواهد تنها باشد و کسی با او صحبت نکند فقط خاصیت ذره‌ای او کار می‌کند فرد چه زمانی خاصیت موجی خودش را از دست می‌دهد؟ زمانی که به دیگران فکر نکند و‌ برای او مهم نباشد و اطرافیان برای او بی‌اهمیت باشند.
ما باید تصور کنیم که بر روی ترازو هستیم و تشخیص بدهیم که کدام طرف ترازو سنگین یا سبک هست خاصیت موجی و یا خاصیت ذره‌ای اگر برابر نبود تعادل ما بهم ریخته است ‌اگر برابر باشد نتیجه کاملا مشخص است و تعادل برقرار است.

تایپ و نگارش: همسفر افتخار، راهنما همسفر زهرا (لژیون سوم)
رابط خبری: همسفر سکینه، راهنما همسفر فاطمه (لژیون ششم)
عکس: همسفر ندا، راهنما همسفر زهرا (لژیون سوم)
ویرایش و ارسال: همسفر زهرا، راهنما همسفر لیلا (لژیون دوم)
همسفران نمایندگی صادق قم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .