English Version
English

با جان و دل تسلیم راهنما باشیم

با جان و دل تسلیم راهنما باشیم

پنجمین جلسه از دور بیست و دوم سری کارگاه های آموزشی خصوصی مسافران کنگره ۶۰ نمایندگی تخت جمشید شیراز با استادی مسافر صادق ، نگهبانی مسافر حسین و دبیری مسافر حسین  با دستور جلسه  « وادی چهارم و تاثیر ان روی من» روز یکشنبه ،  ۲۷ خرداد  ۱۴۰۳  ساعت ۱۷:۰۰ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد :

سلام دوستان صادق هستم یک مسافر
خداوند را شاکر و سپاس گذارم که یک بار دیگر فرصت شد تا در جمع شما دوستان حضور پیدا کنم و آموزش بگیرم ، از جناب مهندس دژاکام کمال تشکر را دارم که این بستر را فراهم کردن تا مسافرانی مثل من بتوانند به درمان و آرامش برسند.
دستور جلسه درمسائل حیاتی ، به خداوند مسئولیت دادن یعنی سلب مسئولیت از خویشتن در وادی اول تا سوم به ما یاد داده شد که چگونه تفکر کنیم ، اگر که بتوانیم وادی چهارم را درک و اجرا کنیم می توانیم خودمان را بهتر بشناسیم و بدانیم برای چه خلق شدیم و چه وظیفه ای داریم تا زمانی که ما نتوانیم به خودشناسی برسیم قبول مسئولیت برای ما سخت بوده و مسئولیت ها را به گردن خداوند و دیگران می اندازیم .
اگر که من مسئولیت هایم را درست انجام دادم آن موقع است که مورد لطف و عنایت خداوند قرار می گیرم درست مثل مدرسه معلم وقتش را برای شاگردی می گذارد که تلاش بیشتری می کند  و در صراط مستقیم است .
مواد مخدر بود که در همه موارد برای من تصمیم می گرفت ، چه زمانی بخوابم ، چه غذایی بخورم حتی مواد بود که به جای من تصمیم می گرفت که به چه مکانی بروم .
اگر خواسته های انسان غیر معقول باشد داری نفس اماره است که بالاترین نفس در حیوانات است و اولین مرحله نفس در انسان است. یعنی نفس ما مانند حیوانات به هر چیزی امر می‌کند و دستور می‌دهد، باید بدون قید و شرط آن را اجرا کنیم ،ولی در نفس لوامه اکثر خواسته‌های شخص معقول است ولی اگر خواسته اشتباهی و نامعقول داشته و انجام دهد  دچاره عذاب وجدان می شود و خود را سرزنش می کند ، نفس دیگر که اندکی از انسان ها به آن می‌رسند نفس مطمئنه است که در آن قدرت تشخیص خواسته ها را دارد و کاملا با آگاهی از نتیجه خواسته آن را انجام می‌دهد.
وقتی به کنگره ۶۰ ایمان پیدا می کنیم باید سفر دومی ها و سند های بی نقص کنگره را الگو قرار دهیم و با جان و دل تسلیم کنگره و راهنما باشیم .
تایپ: مسافرحسین لژیون یازدهم
تنظیم و ارسال: مسافر ابوالفضل لژیون یازدهم
عکس: مرزبان خبری مسافر حسین
مسافران نمایندگی تخـت جمـشید شــیراز

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .