English Version
English

شکافتن هسته انسان

شکافتن هسته انسان

در این وادی ما سعی می‌کنیم جایگاه، مسئولیت و مسائل حیاتی خودمان را تا حد امکان مشخص کنیم.

قدرت مطلق پس از خلق انسان او را بر سر یک دوراهی قرار داد و به انسان اختیار کامل داد که هر راهی را که می‌خواهد انتخاب کند یکی راه پندار، گفتار، کردار راستین و راه دیگری فسق و فجور، دروغ و کژی که هر مسیر را علامت گذاری کرد و پایان هر راه را مشخص نمود.

هر فردی باید مسئولیت کارهای خودش را به عهده بگیرد، ممکن است یک گریزگاه وجود داشته باشد که کلیه بار مسئولیت زندگی خود را به صورت حق به جانب به خداوند واگذار کنیم و از او بخواهیم که مشکلات ما را حل کند و خودمان هیچ فکری، حرکتی و تلاشی نکنیم فقط منتظر باشیم که خداوند درب گنجینه غیب خودش را بگشاید و مشکلات ما را حل کند.

بدون تفکر، حرکت و توکل کردن نمی‌توانیم کاری را پیش ببریم دست‌های آسمانی فقط القاء افکار را انجام می‌دهند و انجام بقیه کارها بر عهده خود ما است.

اگر می‌خواهیم این نیروی مافوق را بشناسیم اول باید از دروازه خود عبور کنیم و نسب به خودمان شناخت پیدا کنیم، بعد از شکافتن هسته انسان و پرداختن به تعریف و مراحل نفس متوجه می‌شویم این قانون پذیرش مسئولیت و واگذار کردن اختیار به انسان در تمام مراحل زندگی فرد نیز صادق می‌باشد بنابراین می‌گوییم در مسائل حیاتی مسئولیت دادن به خداوند یعنی سلب مسئولیت از خود می‌باشد.

در هر زمانی که نیروی برتر را صدا بزنیم ما را یاری و هدایت می‌کند البته وقتی که در جهت خواست مثبت خود قدمی برداریم؛ فرض کنیم در یک لحظه سیم ما به نیروی مافوق وصل شود برای حفظ این اتصال به طرف مبدأ سیم حرکت کنیم طبیعی است اما اگر در جهت خلاف مبدأ حرکت کنیم سیم پاره خواهد شد که البته نیروی مافوق از رگ گردن به ما نزدیک‌تر است.

در آخر خداوند را شکر می‌کنم که با آموزش‌های ناب کنگره آشنا شدم و امیدوارم که بتوانم آموزش‌ها را به خوبی کاربردی کنم و خدمتگزار خوبی برای کنگره باشم.

نویسنده:همسفر بانو رهجوی راهنما همسفر طاهره(لژیون هفتم)

ویرایش: همسفر فرحناز رهجوی راهنما همسفر طاهره (لژیون هفتم)

ویراستار و ارسال: همسفر مرضیه رهجوی راهنما همسفر طاهره (لژیون هفتم)

همسفران نمایندگی ایمان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .