English Version
English

آموزش کنگره دانایی انسان را بالا میبرد

آموزش کنگره دانایی انسان را بالا میبرد

جلسه‌ی سوم از دوره‌ی بیست و هفتم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه آقایان مسافر نمایندگی رودهن با استادی مسافر مهدی، نگهبانی مسافر محمدباقر و دبیری مسافر هدایت با دستور جلسه «وادی چهارم و تأثیر آن روی من» روز چهارشنبه 30 خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.



خلاصه سخنان استاد:
دستور جلسه وادی چهارم و تأثیر آن روی من. وادی‌ها گذرگاهایی هستند برای عبور از ضد ارزش‌ها ما باید از این وادی‌ها عبور کنیم و برداشت خوبی داشته باشیم زیر آرام‌آرام ما را به‌سوی درمان و حال خوش هدایت می‌کند.
در وادی اول تا وادی سوم، تفکر کردن را آموختم اما وادی چهارم به من یاد داد تمام مسئولیت کارهایم را قبول کنم. گاهی اوقات مسئولیت کارهای خود را به خداوند واگذار می‌کردم،
همیشه از همه طلب کار بودم وخودم را مقصر نمی‌دانستم.



در وادی چهارم آموختم که در مسائل حیاتی سپردن مسئولیت به خداوند و دیگران یعنی سلب مسئولیت از خود است، برداشت من از این وادی این است که باید مسئولیت‌های نسبت به خودم، خانواده، خداوند وجامعه مرزبندی کنم.
درگذشته مسئولیت کارهایم را قبول نمی‌کردم و این مسئله باعث می‌شد روزبه‌روز حالم بدتر شود. خداوند به انسان اختیار داده تا خوبی‌ها را از بدی‌ها تشخیص بدهد، من به این موضوع پی بردم تا زمانی که مواد مخدر و سیگارمصرف کنم در صف نیروهای منفی هستم.
آقای مهندس می‌فرمایند: اگر شما بخواهید به درمان برسید باید خودتان را بشناسید و در صورت شناخت خود میتوانید مسائل خود را حل نمایید.
انسان به دو بخش صور آشکار که همان جسم فیزیکی ما است وصور پنهان که شامل نفس، عقل، آرشیو و غیره است تقسیم می‌شود.
وادی چهارم در مسئله نفس به سه بخش نفس اماره، نفس لوامه و نفس مطمئنه تقسیم‌شده است. در نفس اماره من فقط به خواسته‌های خودم توجه می‌کنم، در نفس لوامه به مرحله‌ای می‌رسم که اگر کار ضد ارزشی انجام بدهم متوجه و پشیمان می‌شوم و اما در نفس مطمئنه دیگر کار ضد ارزشی انجام نمی‌دهیم.
ما باید با آموزش‌های کنگره دانایی خود را بالا ببریم و مسئول کارهایمان باشیم.

عکاس:مسافر حسین
تایپ و ویرایش: مسافر نصرالله
تنظیم و ارسال: مسافر محسن

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .