English Version
English

سخنان بنیان کنگره ۶۰ در روز چهارشنبه

سخنان بنیان کنگره ۶۰ در روز چهارشنبه

اولین جلسه از دوره هشتاد و دوم کارگاه‌های آموزشی کنگره ۶۰؛ ویژه مسافران و همسفران؛ با استادی و نگهبانی آقای مهندس حسین دژاکام و دبیری مسافر محمود با دستور جلسه "حرمت کنگره ۶۰ ، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟" چهارشنبه ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۰ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان بنیان کنگره ۶۰:

مجددا یادآور می‌شوم جهت آمادگی آزمون راهنمایی فقط به متون اصلی کتاب و سی‌دی ها اکتفا کنید.

مرزبان ایمنی مسئول عمران،ایمنی و نظافت هر شعبه می‌باشد لذا شایسته است در حفظ و نظافت شعبه خود کوشا باشید،وظیفه نظافت بدلیل پیش تاز بودن خانم‌ها در نظافت،به خانم‌های همسفر محول می‌گردد و دیدبانان مؤظف هستند با مراجعه مستمر وضعیت شعبه‌ها را به دفتر مرکزی گزارش نمایند.

ضمنا خانم‌های همسفر می‌توانند مشکلات خود را مستقیما به خانم آنی کماندار اطلاع دهند.

دریافت نشان بی‌نشان با اجازه مستقیم از جناب آقای مهندس دژاکام میسر می‌باشد و کسانی که در سفر اول هستند نمی‌توانند این نشان را دریافت نمایند.

نوشتن دفاتر چهل سی‌دی،مانند کتابها آدابی دارد در سمت راست هر صفحه نام سی‌دی و در سمت چپ هر صفحه شماره صفحه نوشته شود و راهنما موظف است پایان هر سی‌دی را مهر و امضا به منزله تایید انجام دهد.

و اما دستور جلسه این هفته:

مهم ترین مطلب در کنگره،حرمت می‌باشد که در ابتدا و انتهای جلسات خوانده می‌شود

در کنگره انسان‌ها به رهایی و پاکی میرسند و از عمل شیطانی موادمخدر دست بر می‌دارند.

زیرا که مکان امن و مقدسی می‌باشد و نباید با بی احتیاطی در حفظ وسایل شخصی خود، فضای امن کنگره را آلوده کنیم.

مادر همه بیماری‌ها و فسادها،دروغ است. شخص مسافر نباید در مورد میزان ، مقدار و نوع مواد مصرفی‌اش به راهنما دروغ بگوید اگر کسی به عنوان همسفر وارد کنگره شود ولی بعد از یکسال مشخص شود مصرف کننده هست نمی‌تواند بعنوان مسافر سفر کند بایستی از ابتدای امر حقیقت را بیان می‌کرد و این مسئله برای کنگره قابل قبول نیست.

در جلسات عمومی،دیده بانان،راهنمایان و ... با بالابردن دست خود اجازه صحبت کردن می گیریم و حرف یکدیگر را قطع نمی‌کنیم ولی در جامعه با استفاده از لفظ «میان حرفتان شکر» صحبت کردن وسط حرف دیگران را برای خود مجاز می‌کنند.

برخی افراد با استفاده از شوخی‌های پای منقلی در صحبتها و محاورات روزمره‌شأن، شخصیت خود را پایین می‌آورند. پسندیده نیست که به کارگیری الفاظ ناشایست جزء عادت و فرهنگ اجتماعی قرار بگیرد.

بدون هماهنگی،دادن هرگونه پول یا وجهی به راهنما یا فرد دیگر ممنوع و کلیه مسئولیت بازگشت پول به عهده خود شخص است.

برای امانت دادن پول به افراد بیرون از کنگره حتما رسید بگیرید و تاریخ بازپرداخت در رسید عنوان شود.

کنگره۶۰زیر نظر وزارت کشور می‌باشد و هر چند سال یکبار باید از این سازمان تاییدیه فعالیت خود را دریافت کند و پوشش نامناسب اعضاء سبب باطل شدن مجوز فعالیت کنگره می‌شود لذا استفاده از لباس و پوشش مناسب برای خانمها و آقایان الزامی می‌باشد.

وظیفه ما درمان اعتیاد و کمک به انسانهایی که درگیر اعتیاد هستند و با جلوگیری از تجمع،درگیری و نزاع در فضای اطراف شعبه ها به استحکام کنگره کمک نماییم.

رهجو بایستی در جلسات عمومی و خصوصی مشکلات خود را برطرف نمایند تماس تلفنی و ارتباط برقرار کردن با راهنما در فضای مجازی ممنوع می‌باشد، زیرا فضای منزل متعلق به خانواده است که بایستی این حریم را محترم بشماریم.

تایپ و ویرایش:همسفر عفیفه رهجوی لژیون یکم خانوم فاطمه 

تنظیم و ارسال خبر:مسئول سایت مسافر رسول 

مسافران و همسفران لژیون بروجن

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .