English Version
English

بعد از مطالعه وادی ها متوجه عظمت کنگره می شویم

بعد از مطالعه وادی ها متوجه عظمت کنگره می شویم

پنجمین جلسه از دوره دوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه مسافران با استادی مسافر بهروز، نگهبانی مسافر بهمن و دبیری  مسافر محمد، با دستور جلسه " وادی چهارم و تأثیر آن روی من "  چهارشنبه 30 خرداد‌ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰ آغاز به کارکرد.

سخنان استاد:
خداوند را شکر می‌کنم که در این جایگاه قرار گرفتم تا خدمت کنم. دستور جلسه در مورد وادی چهارم و تأثیر آن روی من است و در واقع حس می‌کنم این وادی مختص به من می‌باشد؛ لذا شرح حال زمان مصرف من با وادی چهارم کاملاً به هم شبیه است. زمانی که مصرف‌کننده مواد مخدر بودم راه و روش درست زندگی کردن را گم کرده بودم و با اینکه مدت مصرف مواد مخدرم حدوداً سه سال بود، اما به‌گونه‌ای وارد تاریکی شده بودم که فی الحال برایم تصورش هم قابل وصف نیست.

من برای تمام امورات زندگی‌ام، از خداوند انتظار داشتم و هیچ تلاش و کوششی نمی‌کردم. هیچ کاری مثبتی انجام نمی‌دادم و حتی شغلم که کاسبی کردن بود را روی اصول انجام نمی‌دادم و شرایط و نظام زندگی کردن را به کلی فراموش کردم. زمانی شد  که با همه وجودم، از بین رفتن کار و زندگی خودم را می‌دیدم؛ با اینکه خیلی از اوضاع و احوال خودم ناراحت بودم و عذاب می‌کشیدم، به هر ریسمانی چنگ می‌زدم تا به راهی هدایت شوم که بتوانم از وضعیت وجود خلاص شوم.

تا قدرت مطلق، اذن ورود به کنگره را برایم مهیا ساخت و بعد از گذشت جلسات تازه واردین و انتخاب کردن راهنما؛ وارد لژیون  شدم، بعد از گذشت حدوداً دو هفته رفت و آمد، متوجه شدم که هیچ‌چیزی از مطالب کنگره 60 دریافت نمی‌کنم. این مطلب را با راهنمای بزرگوارم مطرح کردم و ایشان  فرمان مطالعه وادی اول را دادند. با وجود اینکه تعطیلات سال نو در پیش رو بود، فرصت را مناسب دیدم و تمام وادی‌ها را با دقت مطالعه کردم. در آن لحظه بود که متوجه عظمت کنگره 60 شدم، متوجه شدم که در طول سفر اولم؛ باید حداکثر تلاش و کوشش خودم را کنم تا بتوانم به رهایی مطلوب برسم. فهمیدم که هیچ کسی یا هیچ چیزی جز همراهی قدرت مطلق، نمی‌تواند من را به هدفم برساند.

در پایان عرایضم این را اضافه کنم که وادی چهارم به ما این را یاد می‌دهد که " از من حرکت از خداوند برکت ". خداوند را هزاران بار شکر می‌کنم که من را به سمت صراط مستقیم راهنمایی کرد و در این مسیر حرکت کردم و توانستم به رهایی برسم. اکنون با حال و هوای خوش و لذت در حال خدمت کردن در قسمت مرزبانی شعبه هستم و امیدوارم همه سفر اولی‌ها به رهایی مدنظر کنگره 60 برسند؛ البته با سعی و تلاش خودشان، این امر امکان‌پذیر است.

تایپ: مسافر فرهاد

تنظیم و ویرایش: مسافر محسن

عکس: مرزبان خبری مسافر علیرضا

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .