English Version
English

گفت‌وگو

گفت‌وگو

سلام و عرض ادب خدمت عزیزان همیشه همراه سایت گفت‌وگو با همسفر فاطمه رهجوی راهنما همسفر معصومه( لژیون دو)

نگاه و حضور آگاه و مهربان شما عزیزان را به خواندن این گفتگو دعوت می‌کنیم و از شما همراهان همیشگی سپاس‌گزاریم

در ابتدا لطفا به رسم کنگره خودتان را معرفی کنید،

سلام دوستان فاطمه هستم همسفر علی

مسافرم با بیش از ۱۵سال تخریب وارد کنگره شد. آخرین آنتی‌ایکس مصرفی شیره کشیدنی مدت ۱۰ ماه سفر می‌کنند، به روشDST داروی درمان شربت ot با راهنمایی آقای آزادواری، مقدار مصرفی روزانه ۳دهم، ۲ وعده در روز، راهنمای خوب خودم خانم معصومه عزیز

برای استحکام مالی کنگره ۶۰ چه کرده اید؟

 من برای استحکام مالی کنگره هنوز نتوانستم نسبت به آن چیزی که کنگره به من داد، جبرانی داشته باشم. کنگره به من زندگی مجدد و تولد دوباره داد،کنگره به من لیاقت این را داد که پارسال با یک برنامه‌ریزی درست، توانستم عضو لژیون سردار شوم و مبلغی را به عنوان سرداری ماهیانه پرداخت کنم و خدا را شاکرم که تعهدی خود را توانستم تا اردیبهشت‌ماه تسویه کنم و ان‌شاالله خداوند مجدد روزی من کند برای سال ۱۴۰۳ هم عضو لژیون سردار باقی بمانم.

در مورد این که «دیگران کاشتند و ما خوردیم و ما هم می‌کاریم و دیگران بخورند» نظرتان را بفرمائید؟

همان‌طور که عزیزان قبل از ما در لژیون سردار بودند و یا دنور یا پهلوانی شرکت کردند و مکانی ایجاد شد برای این‌که من بتوانم بیایم و از این آموزش‌ها استفاده کنم و زندگی خود را دوباره بسازم و از تاریکی به سمت نور بروم، وظیفه خودم می‌دانم که من هم کمک کنم تا افرادی که در تاریکی زندگی می‌کنند بتوانند مثل من از تاریکی بیرون بیایند و دوباره متولد شوند و به زندگی خود ادامه دهند و شادی به زندگی آن‌ها برگردد.

آیا می شود که نسبت به هر آنچه که از کنگره ۶۰ آموخته‌ایم، بی‌تفاوت باشیم؟ 

اگر من در کنگره آموزش ببینم و آن را کاربردی نکنم هم وقت خود و هم وقت راهنما و عزیزانی که اینجا خدمت می‌کنند را هدر داده‌ام. حداقل وظیفه من در قبال آموزش‌هایی که در کنگره گرفته‌‌ام این است بتوانم آن آموزش‌ها را کاربردی کنم و در آينده با گرفتن خدمت و قبولی در آزمون بتوانم جبران مافات کنم. به قولی دیگران کاشتند و ما خوردیم ما هم بکاریم تا دیگران بخورند.

کسانی که به هر نحوی سعی می کنند که در استحکام های مالی و علمی کنگره ۶۰ نقشی داشته باشند همانند چه هستند؟ 

مانند رودهای خروشانی هستند که به بحر و اقیانوس می‌رسند. افرادی بخشنده با دلی پر از عشق و محبت هستند.

 

نظرتون در مورد سخن آقای مهندس که می فرمایند : خداوند لیاقت خدمت به بندگانش را به هر کسی نمی دهد چیست‌؟

وقتی آموزش می‌بینیم و این آموزش‌ها را کاربردی می‌کنیم و وظیفه خودمان می‌دانیم که با خدمت کردن این آموزش را به دیگران انتقال بدهیم، پس باید خدمت کنیم و به خداوند ایمان داشته باشیم خداوند هم این بنده را می‌پسندد و این لیاقت را به او می‌دهد که بتواند به بندگان خدا خدمت کند.

لطفا در مورد آموزش و سپس خدمت درست، کمی صحبت کنید؟

 کسی که آموزش‌های کنگره را به درستی می‌گیرد و آن را کاربردی می‌کند، پس می‌تواند به دیگران هم خدمت درست انجام بدهد. اگر من آموزش‌هایی که می‌گیرم کاربردی نکنم، مسلماً هیچ تجربه‌ای پیدا نمی‌کنم و نمی‌توانم به دیگران خدمت کنم.

 وضعیت ما در برابر تلاش در جهت باز پرداخت چگونه می تواند باشد؟

با خدمت کردن، منِ همسفر اگر بتوانم کمکی که به من شده است را با خدمت کردن جبران کنم آن‌وقت می‌توانم بگویم در جهت باز پرداخت کوچکترین تلاشی کرده‌ام.

اگر تلاش اعضای کنگره 60 در استحکام مالی و علمی نبود، به نظر شما در حال حاضر کنگره ۶۰ چه وضعیتی داشت؟

اگر این تلاش‌ها و حمایت‌ها نبود شاید الان کنگره به این وسعت نمی‌رسید. جناب مهندس با همین استحکام پایه های مالی و علمی کنگره توانستند شعبات را وسعت ببخشند، تا خانواده‌های بیشتری به درمان برسند که به هیچ عنوان و با هیچ حرفی نمی‌شود قدردان جناب مهندس بود.

آیا علم و دانش در کنگره ۶۰ و در درمان اعتیاد موضوع مهمی است؟

بله موضوع مهمی است، اگر آقای مهندس این علم و دانش را نداشتند و به طرف جلو قدم نمی‌گذاشتند شاید موفق نمی‌شدند که متد ‏DST را کشف کنند و کاربردی کنند و کنگره را تاسیس کنند. و اگر کنگره ۶۰ تأسیس نمی‌شد زندگی من همسفر و همچنین مسافرم همانگونه مثل قبل در تاریکی باقی می‌ماند.

لطفانظرتان را درباره این کل مات بفرمایید؟

«تلاش، علم، مصرف کننده، امکانات مالی»

تلاش: برای رسیدن به علم و آگاهی تلاش می‌کنم‌ تا بتوانم به نحو احسن خدمت کنم 

علم: فراگیری علم، یعنی قدم به قدم بالا رفتن، وقتی من علم را فرا بگیرم صددرصد می‌توانم در مسیرهای درست قدم بگذارم 

مصرف کننده: انسان‌های بدون آگاهی و نیازمند به آموزش 

امکانات مالی : همانطور که جناب مهندس می‌فرمایند: مسافران کنگره، افراد کارتون خواب یا فقیر نیستند، پس امکانات مالی دارند و با امکانات مالی می‌توانند در لژیون سردار عضو بشوند.

اصلی ترین ستون های کنگره چیست؟

اصلی‌ترین ستون‌های کنگره همین علم و آگاهی و بازپرداخت و امکانات مالی است. اگر من علم آموختم و آگاهی پیدا کردم با کاربردی کردن و خدمت کردن این علم و آگاهی را بازپرداخت کردم و با امکانات مالی که در اختیار دارم هرچند ناچیز بتوانم کمکی به کنگره بکنم، پس من هم به نوبه خودم می‌توانم ستون کوچکی باشم در کنار ستون‌های بزرگی که در کنگره قرار دارند.

چگونه در سازندگی کنگره 60 همه ما نقش داریم؟

همانطور که جناب مهندس بارها فرموده‌اند؛ دیگران کاشتند و ما خوردیم و ما هم می‌کاریم تا دیگران بخورند، من با این جمله متوجه می‌شوم که باید همانطور که بقیه به کنگره کمک و خدمتی کردند تا این شعبه در نزدیکی محل زندگی من ایجاد شد، من هم تصمیم می‌گیرم که به نحوی بکارم که آیندگان بتوانند برداشت خوبی داشته باشند. من هم کمک مالی در حد توان خود داشته باشم تا دیگرانِ بعد از ما هم بیایند و درمان شوند و بهره ببرند.

چگونه ما باید به این سیستم کمک کنیم؟

از نظر علمی؛ با آموزش‌هایی که از کنگره می‌گیریم، ان‌شاءالله بتوانیم در آزمون راهنمایی مؤفق شویم و یا از نظر مالی؛ سعی کنیم در حد توان حمایت مالی کنیم، شاید اندک کمکی، به این سیستم داشته باشیم.

تایپ: همسفر فاطمه لژیون دو

ارسال مطلب: همسفر طاهره لژیون یک 

ویراستاری،تنظیم: مرزبان خبری 

همسفران نمایندگی رضوی مشهد 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .