English Version
English

همه ما بعضی مسائل حساس در زندگی داریم که فقط خودمان می‌توانیم انجام دهیم

همه ما بعضی مسائل حساس در زندگی داریم که فقط خودمان می‌توانیم انجام دهیم

لطفاً به‌رسم کنگره خودتان را معرفی کنید.
سلام دوستان حسن هستم یک مسافر، آخرین آنتی ایکس مصرفی شیشه و متادون، روش درمان DST، داروی درمان شربتOT، شش ماه است  سفر می‌کنم به راهنمایی استاد خوبم حمید آقا لژیون هشتم الوند، TDS فعلی 1 سی‌سی

چه افرادی مسئولیت خودشان را به خداوند می‌سپارند؟
معمولاً افرادی که برای خود یک گریزگاه گذاشته‌اند و نمی‌خواهند مسئولیت‌های خود را به عهده بگیرند و می‌خواهند همه‌چیز را گردن دیگر بیندازند و یکی از راه‌ها این است که به گردن خداوند می‌اندازند.

خداوند قول چراغ جادو است، یعنی چه؟
یعنی هرروز صبح که از خواب بیدار می‌شویم یک لیست را آماده کرده جلوی خداوند گذاشته تا آن‌ها را برای من انجام دهد به این خیال که هر چه نیاز دارم خداوند باید همان لحظه برای من مانند یک غول چراغ جادو انجام دهد، درحالی‌که این‌طور نیست و برای رسیدن به خواسته باید تلاش و حرکت کنم.

برداشت شما از مراحل نفس در این وادی چیست؟
همان‌طور که مهندس دژاکام می‌فرمایند؛ نفس سه مرحله دارد؛ 1- امر کننده، 2- لوامه 3- مطمئنه، قبل از ورود به کنگره نفس من سرزنش کننده نبود ولی آلان وقتی خطایی مرتکب می‌شوم از ذهنم خارج نمی‌شود و مرتب دغدغه این رادارم که چرا این کار را انجام دادم و مجبورم می‌کند تا تلاشم را برای انجام ندادن کارهای ضد ارزشی بیشتر کنم.

منظور از مسائل حیاتی در این وادی چیست؟
همه ما بعضی مسائل حساس در زندگی داریم که فقط خودمان می‌توانیم انجام دهیم و کاری از دست دیگری برنمی‌آید و حل آن مشکل را معمولاً مسائل حیاتی می‌گویند.

این وادی را چگونه در زندگی خود کاربردی کردید؟
سعی کردم در حل مسائلی که به من مربوط می‌شود به‌خصوص درمان اعتیادم تلاش کنم تا خداوند هم در این راستا به من کمک کند.

بابت وقتی‌که در اختیار ما قراردادید کمال تشکر رادارم، در آخر اگر مطلبی دارید در خدمت شما هستم.
در اینجا می‌خواهم از مهندس دژاکام بابت آموزش‌های نابی که در اختیار ما قرار می‌دهد تشکر کنم، از راهنمای خودم حمید آقا خیلی تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم در این راه بمانم و خدمت کنم.

تهیه و تنظیم: مسافر احد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .