English Version
English

یاد گرفتن مسئولیت پذیری در کنگره

یاد گرفتن مسئولیت پذیری در کنگره

جلسه هفتم از دور دهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی لژیون قشم با استادی مسافرعبدالرحمان و نگهبانی مسافر علی و دبیری مسافر میلاد با دستور جلسه (وادی چهارم و تاثیر آن روی من) در تاریخ ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ در محل دانشگاه کنگره ۶۰ شروع به کار نمود.


خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان عبدالرحمن هستم مسافر از خداوند مهربان ممنونم که یک بار دیگر به من فرصت داد تا بتوانم در کنگره شرکت کنم واز آموزش‌های آن استفاده کنم دستور جلسه‌ی این هفته وادی چهارم و تاثیرآن روی من هست که عنوان آن این است در مسائل حیاتی به خداوند سپردن یعنی سلب مسئولیت از خویشتن. من به عنوان یک انسان نقش‌های مختلفی دارم مثلا من به عنوان یک پدر نقش پدری دارم یا به عنوان یک همسر مسئولیت همسری دارم و یا به عنوان یک فرزند مسئولیت فرزندی دارم یا به عنوان یک شهروند یک سری وظایف در جامعه دارم.
حال اگر من نتوانم این مسئولیت‌ها را به خوبی انجام دهم به دنبال بهانه می‌گردم تا تقصیررا به گردن فرد دیگری بیندازم و یا اینکه نهایتا اگر فردی راپیدا نکنم تقصیر را به گردن خداوند می‌اندازم مثلا کسی می‌خواهد در کنکور شرکت نماید این فرد باید روزی ۱۰ تا ۱۵ ساعت مطالعه کند و اگر سعی و تلاشی نکند و موفق نشود قیافه‌ی حق به جانبی می‌گیرد و می‌گوید خدا نخواسته که من در کنکور موفق شوم در صورتی که مقصر اصلی خودش بوده که تلاش نکرده است.
یا کسی که به عنوان یک رهجو وارد کنگره می‌شود و می‌خواهد به درمان برسد باید طبق قوانین کنگره عمل کند و به حرف راهنمای خودش گوش کند و در کلاس‌ها به صورت منظم شرکت نماید و اگر این کار هارا انجام ندهد نمی‌تواند ارتباط خوبی با کنگره بر قرار نماید و حس خوبی دریافت نماید و نهایتا ارتباط خود را با کنگره قطع نموده و رها می‌نماید و می‌گوید خداوند نخواست که من به درمان برسم. ما در کنگره یاد گرفتیم که برای رسیدن به هر موفقیتی باید خودمان سعی و تلاش کنیم و مسئولیت کارهای خودمان را بپذیریم.
امیدوارم که بتوانم مسئولیت‌هایی که به گردنم است درست انجام بدهم و تقصیر را به گردن دیگران و یا به گردن خداوند نیندازم تا انشاالله از این حرکت‌های مفید به برکت برسیم.

 

ویرایش و تایپ مسافرعبدالرحمان (لژیون دوم قشم)

بازنگری و ارسال(مسافر پیمان لژیون سوم قشم)

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .