English Version
English

تغییر بدون درد ممکن نیست

تغییر بدون درد ممکن نیست

سلام دوستان مرتضی هستم یک مسافر
به راحتی می‌شود دوباره گرفتار عادات سابق شد ، برای اعتماد به درمان در کنگره ۶۰ و بهبودی خود ضمانت اجرایی قوی و قدرتمند وجود دارد آموختن و درس گرفتن.باید بیاموزیم و درس بگیریم اگر زندگی خودمان را بر اساس جهان بینی ترسیم و به اجرا در بیاوریم هرگز به سمت ضدارزشها نمی‌رویم حتی در جهان‌های دیگر چون خداوند می فرماید برای تجربه و شناخت به زمین فرود آی و سپس برگرد.
وقتی در حال تغییر باشیم درد می‌کشیم تغییر بی درد ممکن نیست گرچه آموزش کنگره رایگان می‌باشد ولی مجانی نیست، باید وقت بگذاریم، بیاییم ،بشینیم، خدمت کنیم ،بنویسیم ،مشارکت کنیم تا درس موثر بگیریم و تغییر با صبر همراه است  تدریجی می‌باشد، همانطور که عادات سابق به تدریج به وجود آمدند درس جهان‌بینی بهترین و قدرتمندترین درمان کنترل ذهن، آرامش روان و یا ساختار درون می‌باشد. ذهن یا نفس هر لحظه ما را از یک شاخه به شاخه دیگری پرت می کند،ولی وقتی جهان بینی موثر داشته باشیم قادریم ذهن را آرام یا کنترل کنیم چون پرش افکار،تمرکز کردن بر ضد ارزش‌ها موجب تقویت و رشد نقطه‌های تاریک در ذهن و روان می‌باشد و در نهایت غلبه کردن بر آگاهی و دانایی می‌گردد و در نتیجه گرفتار تله آن می‌شویم و در نتیجه برگشت به عادات سابق می کنیم . جهان‌بینی نور خداوند را در دل‌هایمان جاری می‌کند ما را در مسیر الهی مصمم می‌نماید وقتی در مسیر الهی باشیم خداوند با نور خود مسیر ما را روشن خواهد نمود طوری که هیچ شیطانی هرگز نتواند ما را گمراه کند.
یکی از راه‌های تضمینی عدم برگشت به عادات سابق آموختن و درس موثر جهان بینی است باید بدانیم خداوند قادر متعال گوهر وجودیمان را طوری ترسیم نموده که با اختیار در هر مسیری قرار بگیریم ‌میتوانیم به مقصد برسیم تنها راه واقعی در دنیا راه راستی می‌باشد و مابقی انحرافات شیطانی هستند که مقصد ندارند و محکوم به برگشت هستیم. ای خداوند رحمان و رحیم آنچنان درهای رحمتت را به رویمان بگشا که دست هیچ بخیلی نتواند آن را به رویمان ببندد الهی آمین . 
تایپ: مسافر مرتضی  لژیون دوم 
تنظیم و ارسال: مسافر ابوالفضل لژیون یازدهم
مسافران نمایندگی تخــت جمـــشید شــیراز
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .